رئیس راه وشهرسازی نهاوند از رگلاژ و تسطیح ۵۰ کیلومتر از راههای آسفالته این شهرستان در آبان امسال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، شهرام احمدوند بیان کرد: از اقدامات این اداره در این ماه، شانه سازی یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب از راههای آسفالته است.  
 
وی افزود: لکه گیری ۴۵۰ متر مربع از راههای آسفالته تا پنج سانتی متر و پاکسازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله به میزان ۲۵ کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره است.  
 
احمدوند ادامه داد: همچنین در این ماه، ۳۰ کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنو‌ها با گریدر، ۵۰ کیلومتر رگلاژ راههای شنی و سه کیلومتر آسفالت شانه راه‌ها انجام شده است.  
 
رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان نهاوند عنوان کرد: خط کشی پنج کیلومتر از راههای آسفالته، تعمیر و نصب ۷۰ متر مربع از تابلوهای اطلاعاتی و تعمیر و نصب ۵۰۰ عدد تابلو اخطاری و انتظامی اقدامات انجام شده در قسمت ایمنی جاده‌ها است.  
 
وی یادآورشد: از دیگر اقدامات انجام شده در این ماه، تعمیر و نصب شش شاخه گاردریل و حفاظ پل، تعمیر و نصب شش عدد سرعت گیر و سرویس و نگهداری چهار دستگاه چراغ مه شکن است.  
 
رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان نهاوند در پایان خاطرنشان ساخت: آزادسازی حریم راه به میزان ۱۰ کیلومتر، رنگ آمیزی ۲۰۰ عدد از علایم ایمنی، رسیدگی به مسایل حریم به تعداد ۳۰ مورد از اقدامات انجام شده در این شهرستان است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رگلاژ ، راه های ، نهاوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار