عضو هیئت علمی مرکز تخصصی فلسفه با بیان اینکه غرب برای رسیدن به تفاهم متقابل باید به خطوط قرمز ایران پایبند باشد، گفت: غرب توانمندی خود را برای مذاکره با ایران از دست داده است و ایران اسلامی امروز در عرصه جهانی به لحاظ علمی، اقتصادی، نظامی و ... حرف برای گفتن دارد.

"حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمجید اشکوری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه غرب به خوبی واقف است که بدون تفاهم با ایران راه به جایی نخواهد برد، اظهارداشت: غرب این را نمی‌داند که برای رسیدن به تفاهم باید به خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده و آنها را رعایت کند.

استاد فلسفه سیاست با تاکید بر توانمندی ایران اضافه کرد: غرب توانمندی خود را برای مذاکره با ایران از دست داده است و ایران اسلامی امروز در عرصه جهانی به لحاظ علمی، اقتصادی، نظامی و ... حرف برای گفتن دارد.

عضو هیئت علمی مرکز تخصصی فلسفه ادامه داد: : در زمان دفاع مقدس نیز وقتی برای افزایش فشارها و محاصره اقتصادی نفتکش‌های ایران هدف قرار گرفت ایران نیز در اقدامی متقابل ناوهای‌آمریکا در خلیج فارس را منهدم نمود.

حجت الاسلام والمسلمین اشکوری در پایان خاطر نشان کرد: امروز افکار عمومی جهان این مسئله را دریافته‌اند که ایران اسلامی اهل تعامل و صلح است و تحمل تحریم‌ها نیز تنها برای رسیدن به نتیجه‌ای بشر دوستانه و دیپلماسی بوده است. لذا زمانی که به این نتیجه برسد که هزینه تحمل تحریم‌های اقتصادی بیش از این افزایش می‌یابد دیگر در مقابل زورگویان نرمش از خود نشان نخواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار