هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بسیج دانشجویی بهترین ساختار در بعد تربیتی دانشجویان است

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه امام صادق(ع) گفت: دوران دانشجویی علاوه بر شکوفایی علمی بعد تربیتی نیز دارد که این بعد تربیتی در دانشگاه‌ها برعهده تشکل‌های دانشجویی از جمله بسیج گذاشته شده است.

"سیدمحمدحسین هاشمی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد بسیج دانشجویی، اظهار داشت: به‌طور کلی وظیفه بسیج گسترش تفکر بسیجی است. همانطور که می‌دانید دوران دانشجویی علاوه بر شکوفایی علمی بعد تربیتی نیز دارد که این بعد تربیتی در دانشگاه‌ها برعهده تشکل‌های دانشجویی از جمله بسیج گذاشته شده است. 
 
مسئول سیاسی بسیج دانشگاه امام صادق(ع)، با اشاره به این موضوع که تفکر بسیج باعث می‌شود دانشجو انگیزه و دغدغه‌ برای فعالیت‌های انقلابی پیدا کند، تصریح کرد: این عملکرد بسیج محدود به هفته بسیج نمی‌شود و این اندیشه با عناوین مختلف در همه روزهای سال ساری و جاری باشد.
 
وی ادامه داد: وظیفه بسیج دانشجویی طبق نظر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب این است که آگاه باشد و نسبت به اتفاقاتی که پیرامونش رخ می‌دهد، بی‌تفاوت نباشد. خود را مسئول بداند و نسبت به وقایع کشور و دانشگاه احساس مسئولیت داشته باشد.
 
هاشمی خاطرنشان کرد: دانشگاه بستر اصلاح جامعه است و فرد باید بتواند در بستر جامعه به ساختن خویش بپردازد و بهترین مسیر برای این خودسازی بسیج دانشجویی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.