مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: توافق با وزارت نفت برسر تامین سوخت نیروگاه‌ها / شرایط تامین سوخت نیروگاه‌ها مناسب است ، موضع دولت تعیین دستوری نرخ سود نیست/طبق توافق جدید هسته ای برخی تحریم‌ها لغو می‌شود ، شدت بارش‌های امروز در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و استان گیلان/ اختلال در تردد جاده های کشور/ دمای تهران 9 درجه و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه  منتشر شده است به شرح زير است

توافق با وزارت نفت برسر تامین سوخت نیروگاه‌ها / شرایط تامین سوخت نیروگاه‌ها مناسب است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/4/2767432_292.jpg

چیت چیان گفت: بر طبق توافقات صورت گرفته قرار است،‌در سالجاری روزانه 100ميليون متر مکعب گاز، 40 ميليون متر مکعب مازوت و 20 ميليون متر مکعب گازوئيل براي تامين سوخت زمستان به نيروگاهها تحويل داده شود.

تمدید مذاکرات مانع حضور خودروسازان بزرگ خارجی نمی‌شود/ جزئیات پیشنهادات وزارت صنعت برای تولید خودروهای هیبریدی و برقی
 معاون امور صنایع وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: تمدید مذاکرات مانع حضور شرکت‌های بزرگ خودروسازی در کشور نخواهد شد و همایش بین‌المللی دهم آذر به بهترین شکل برگزار می‌شود.

شاخص با 1208 واحد افت به نیمه کانال 74 هزار واحدی بازگشت

 امروز سه شنبه در پایان معاملات تالار حافظ تعداد 420 هزار و 244 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 740 میلیون و 625 هزار ریال در 43 هزار و 597 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

موضع دولت تعیین دستوری نرخ سود نیست/طبق توافق جدید هسته ای برخی تحریم‌ها لغو می‌شود
علی طیب‌نیا در جلسه دیشب شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت:‌ طبق توافق جدید هسته ای برخی تحریم‌ها لغو می‌شود و این نشان می‌دهد توافقات خوبی حاصل شده که به‌تدریج اثرات مثبت آن را خواهیم دید.

هیچ محدودیتی برای حضور خودروسازان خارجی در کشور نیست/جزئیات نحوه واگذاری صنایع رئیس ایدرو در خصوص اینکه برخی از موضوعات مبنی بر واگذاری سهام پارس‌خودرو به شرکت رنو نیز افزود: هیچ محدودیتی برای حضور شرکت های خارجی در همکاری با شرکت های ایرانی نیست.

آلودگی دریای خزر اثرگذاری منفی بر روی آبزیان داشته است

 پرهیزگار گفت: کمیته هماهنگی هواشناسی و آبشناسی و مراقبت محیطی دریای خزر به دلیل نگرانی‌های موجود از جمله افزایش ناگهانی تراز آب دریای خزر و آلودگی‌های موجود در آن برگزار شد.

سکه امامی 912 هزار تومان/ دلار 3255 تومان/ طلا 18 عیار 94 هزار تومان

 بازار سکه امروز متأثر از افت نسبی دلار قدری از ارزش سکه بهار آزادی کاست و این در حالی است که سایر سکه‌ها ثابت و ربع سکه 1 هزار تومان رشد یافت.

232 هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه می‌شود

 روز دوشنبه چهارم آذرماه، حدود 232 هزار تن انواع ماده پلیمری، قیر، وکیوم باتوم، گوگرد، آلومینیوم، ذرت، کنجاله، شکر، قند و گندم در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

شدت بارش‌های امروز در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و استان گیلان/ اختلال در تردد جاده های کشور/ دمای تهران 9 درجه

 امروز در نیمه غربی، نواحی مرکزی، جنوب، سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز و بصورت پراکنده در شمال شرق و شرق بارش باران، رعد و برق، وزش باد و در نقاط سردسیر بارش برف رخ خواهد داد و شدت بارش‌ها در استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و استان گیلان خواهد بود.

موضع دولت تعیین دستوری نرخ سود نیست/طبق توافق جدید هسته ای برخی تحریم‌ها لغو می‌شود

علی طیب‌نیا در جلسه دیشب شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت:‌ طبق توافق جدید هسته ای برخی تحریم‌ها لغو می‌شود و این نشان می‌دهد توافقات خوبی حاصل شده که به‌تدریج اثرات مثبت آن را خواهیم دید.


برچسب ها: تردد ، جاده ، بورس ، کالا ، سکه ، دلار ، عیار ، نرخ ، تحریم ، دولت ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار