رئیس هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیأت مدیره در جلسه دیروز تصمیم گرفتند که مرا به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب کنند.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران، افزود: برنامه‌های هیأت مدیره پرسپولیس بعد از تشکیل جلسه مشخص خواهد شد.

کاشانی درباره انتخاب سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیان کرد: کارهای اجرایی باشگاه پرسپولیس قبلا هم زیر نظر سیاسی انجام می‌شد و در نهایت اعضای هیأت مدیره تصمیم گرفتند که سیاسی رابه عنوان مدیرعامل انتخاب کنند.

وی درباره سمت منتقمی در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: منتقمی وظیفه قبلی‌اش که همانا قائم مقامی است را از این به بعد انجام می‌دهد.

کاشانی درباره بحث خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس هر چه سریعتر به بخش خصوصی واگذار شود و دولت هم بر اجرای صحیح برنامه‌های این باشگاه نظارت کند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس خصوصی سازی شود آن وقت جایگاه پیشکسوتان باشگاه هم سازمان یافته می شود و برنامه تعلیم و تربیت هم در ساختار باشگاه پرسپولیس هم لحاظ خواهد شد.

کاشانی درباره پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان باید بدانند که در کجا بازی می‌کنند این تیم نیازمند اقدامات فرهنگی زیاد است تا به جایگاه واقعی‌اش برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم پرسپولیس با جذب بازیکنان خوب و مطرح در نیم فصل دوم بتواند جایگاهش را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاشانی ، سیاسی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار