انریکه: ممکن است دوباره دچار بحران شویم/ به هر سه امتیاز بازی نیاز داریم

سرمربی تیم بارسلونا می‌گوید به هر سه امتیاز بازی مقابل آپوئل برای رسیدن به صدر نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران، لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا معتقد است تیم‌شان اخیرا دوران سختی را پشت سر گذاشته است، اما ممکن است دوباره گرفتار بحران شوند.

بحران در تیم بارسا زمانی آغاز شد که این تیم در ال کلاسیکو مقابل رقیب دیرینه‌اش بازی را سه بر یک واگذار کرد. اما با پیروزی پنج بر یک اخیرشان در هفته دوازدهم لالیگا مقابل سویا به نظر می‌رسد به دوران اوج بازگشته است.

انریکه در این خصوص گفت: در طول فصل ممکن است بارها یک تیم دچار بحران شود امیدوارم اشتباه کرده باش اما فکر کردن در خصوص اینکه دوران بحرانی را پشت سر گذاشته‌ایم، ساده‌لوحانه به نظر می‌رسد. مشکلات همیشه بر روی تیم‌های بزرگ تأثیر بدی می‌گذارد و این قضیه همیشه بخشی از فوتبال است.

تیم فوتبال بارسلونا امشب در هفته‌ی پنجم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آپوئل قبرس خواهد رفت.

انریکه معتقد است حتما باید در این دیدار پیروز شوند تا بتوانند به صدر جدول بیایند و بالاتر از پاری سن ژرمن قرار بگیرند.

وی در این خصوص گفت: به نظر من بازی بسیار دشورای پیش رو داریم. ما برای رسیدن به صدر جدول به هر 3 امتیاز بازی احتیاج داریم.

برگزاری بازی‌های برگشت در  خانه به تیممان روحیه مضاعف می‌دهد و انگیزه‌ای برای پیروزی می‌شود. پیروزی مقابل آیوئل گام بزرگی در رسیدن به مرحله‌ی بعد می‌باشد.

سرمربی 44 ساله در خصوص ژاوی که بیشترین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد، گفت: ژاوی بازیکن ویژه‌ای است، دوست دارم به همین روند ادامه دهد.

او نقش کلیدی در تیم ما دارد. چه زمانی که در زمین بازی می‌کند و چه زمانی که روی نیمکت نشسته است.

لوئیس سوارز ستاره‌ی اروگوئه‌ای بارسلونا از زمانی که محرومیتش به پایان رسید و موفق پیراهن بارسا را بر تن کند نتوانسته برای این تیم گلی به ثمر برساند.

اما انریکه معتقد است این بازیکن برای تیمش بسیار تأثیرگذار بازی می‌کند.

وی در این خصوص گفت: نیمار، مسی و سوارز بسیار خوب کار می‌کنند. مسی و نیمار فصل گذشته در کنار هم بازی کرده‌اند و زوج بسیار خوبی را تشکیل داده‌اند.

سوارز نیز به کمی زمان احتیاج دارد. او مهاجم بسیار متفاوتی است. ما چنین مهاجمی تا به حال در تیم نداشتیم. زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. باید ببینیم سوارز چطور خود را با تیم وفق می‌دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بارسلونا ، قبرس ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار