امروز سه شنبه در پایان معاملات تالار حافظ تعداد 420 هزار و 244 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 740 میلیون و 625 هزار ریال در 43 هزار و 597 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان معاملات امروز شاخص کل بعد از سه هفته روند مثبت خود امروز با هزار و 208 واحد سقوط روبرو شد و به نیمه کانال 74 هزار واحدی بازگشت این را می‌توان نشان افزایش سطح فروش در معاملات امروز پس از نتایج مسائل اقتصادی خارج از بورس دانست که موجبات سقوط شاخص کل را فراهم کرد.

بر اساس این گزارش، سطح فروش تمامی نمادها در تالار بورس بیش از سطح خرید بود به طوری که در گروه بانکی ها بانک صادرات ایران و بانک ملت با روند کاهش 4 واحدی در گروه خودرویی‌ها،‌ ایران‌خودرو و سایپا به ترتیب با روند کاهشی 3.8 و 3.96 واحدی روبرو شدند علاوه بر این سرمایه گذاری صنعت نفت نیز کاهش 3.98 واحدی، سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان، کاهش 3.68 واحدی و صنایع آذرآب با کاهش 3.98 واحدی به کار خود پایان دادند این در حالی است که کلیه شاخصهای مهم بازار نیز روند منفی چشم‌گیری داشتند مخصوصا شاخص آزاد شناور که روند کاهشی 1736 واحدی و شاخص بازار دوم روند کاهشی 1862 واحدی را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است شاخص صنعت با روند منفی 837 واحدی، شاخص 50 شرکت فعال‌تر با روند منفی 47 واحدی شاخص 30 شرکت بزرگ با روند منفی 73 واحدی و شاخص بازار اول با روند منفی 968 واحدی به کار خود پایان دادند.

گفتنی است، در معاملات امروز تالار حافظ اطلاعیه‌ای مهم‌ در خصوص عدم امکان فروش مجدد سهام نماد معاملاتی (فوکا)؛ توقف نماد معاملاتی(زلغدر)، (سیلام)، (بکام) و (گروه غذایی کالبر)؛ حراج مجدد نماد معاملاتی (بموتو) و بازگشایی نماد معاملاتی (پردیسه) صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: افت ، نوبت ، شاخص ، کانال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار