شهردار هایکو صبح امروز طی سخنانی در مراسم افتتاحیه چهارمین مجمع شهرداران آسیایی که به میزبانی این شهر در حال برگزاری است، تاکید کرد: میزبانی چهارمین دوره از اجلاس شهرداران آسیا فرصت خوشایندی برای هایکو به شمار می رود تا دوستی خود با شهرهای آسیایی و دیگر شهرهای اطراف جهان تقویت کند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،نی چیانگ گفت: این نشست با شعار «اقتصادهای نوآور، نقش شهرهای آسیایی و دولت های محلی» برگزار می شود و رویداد مهمی است تا بتوانیم ایده های خود را به اشتراک بگذاریم و زمینه را برای رشد و توسعه شهرهای آسیایی فراهم کنیم.

شهردار هایکو در ادامه به ذکر مشخصات شهر هایکو پرداخت و افزود: در سال های اخیر با سندی که برای رشد صنعت گردشگری داشتیم، شهر هایکو توانسته است گردشگران زیادی را به خود جلب کرده و از فرصت های خود برای توزیع کار در این زمینه استفاده کند. وقتی استان هاینان توسعه پیدا می کند، گردشگری نیز گسترش خواهد یافت و در نتیجه توسعه اقتصادی با توجه به حفظ محیط زیست صورت خواهد پذیرفت.

نی چیانگ در پایان با اشاره به برنامه پیش روی این شهر مبنی بر اولویت دادن به کشاورزی، فناوری و خدمات مهم برای تبدیل هایکو به شهری با کیفیت بالا بین المللی، ابراز امیدواری کرد مشارکت های هایکو با شهرهای آسیایی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجمع ، جهانی ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.