بالگردهای دولت سوریه برای نیروهای درحال مبارزه با تروریست ها سلاح و مهمات ریختند

بالگردهای دولت سوریه صبح امروز کمک های نظامی برای نیروهای درحال مبارزه با تروریست ها در دو شهر نبل و الزهراء در حومه حلب پرتاب کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه خبری اسکای نیوزعربی، بالگردهای دولت سوریه صبح امروز سه شنبه کمک های نظامی برای نیروهایی که در حال مبارزه با گروه های تروریست مسلح در دوشهر شیعه نشین نبل و الزهراء در حومه حلب  هستند کردند را ارسال کردند.

شبکه "سوریا مباشر" درهمین باره اعلام کرد که بالگردهای دولت سوریه صبح امروز اقدام به ریختن سلاح و مهمات برای نیروهای دفاع ملی سوریه که در شهر نبل و الزهراء محاصره هستند کرد.

این شبکه همچنین اعلام کرد: یگانهای حمایت از ملت کرد نیز اقدام به مشارکت در کمک به نیروهای دفاع ملی از طریق روشن نمودن آتش در مناطقی که تحت تسلط آنهاست برای راهنمایی این بالگردها کرده است.

گفتنی است، بالگردهای نظامی اقدام به ریختن سلاح و مهمات در این مناطق کرده، بطوریکه نیروهای کرد که بر کوه‌های اطراف شهرهای نبل والزهراء مسلط هستنداقدام به منتقل ساختن این سلاح‌ها و مهمات به این دوشهر پس از ایجاد گذرگاه های امن کرده اند.

دیدبان حقوق بشر سوریه گفته است که جبهه النصره و گروه های دیگر معارض سوری پس از درگیری های شدید با نیروهای هوادار دولت سوریه توانسته اند بر منطقه ای که تا جنوب الزهراء کشیده شده مسلط گردند.

شایان ذکر است که معارضان سوری تلاش دارند تاب بردو شهر نبل و الزهراء که در مسیر اتوبانی منتهی به ترکیه قرار دارد مسلط گردند تا بدین وسیله راه امدادی جدیدی را به شهر حلب بازگشایی نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوریه ، ارتش ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار