رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر چند محدوده و حریم شهر تهران توسط شورا تصویب و به شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع شده است اما هر گونه تغییر در این رابطه با تصویب شورا صورت می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد حقانی ضمن تشکر از سروری به جهت بیان نطق پیش از دستور خود به اظهارات یکی از مدیران ارشد شهرداری در خصوص حریم شهر تهران اشاره کرد و افزود:هفته پیش بنده در صحن شورا تذکری را در رابطه با حریم شهر عنوان کردم که متأسفانه این تذکر با پاسخی از سوی یکی از مدیران شهری مبنی بر اینکه شورا از هیچ وظیفه ای در خصوص حریم شهر تهران برخوردار نیست و این وظیفه شورای عالی شهرسازی و معماری است توأم شد.

وی تصریح کرد: برای من جای تعجب است که چرا یک مدیر ارشد شهری به عنوان یک فرد مؤثر در تصمیمات چنین اظهار نظری کرده اند.

چمران رئیس شورای شهر در پاسخ به اظهارات حقانی با بیان اینکه محدوده و حریم شهر تهران در شورا مطرح و پس از تصویب به شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع شد، افزود: تنها یک تدقیق در سال 91 و تدقیق دیگری در سال 92 صورت پذیرفت که البته باید در نظر داشت که این امر نه به معنای تعیین خط محدوده بلکه تنها یک تدقیق بوده است.

وی با تأکید دوباره بر اینکه خط محدوده و حریم شهر تهران توسط شورا تصویب و به شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع شده خاطرنشان کرد: قطعا هر گونه تغییری در رابطه با آن باید با نظر شورا باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تغییر ، حریم ، معماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار