عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران، گفت: با توجه به مسائل مطرح در خصوص ورودی‌های شهر تهران باید پرسید که متولی اتوبان‌های شهر تهران چه کسی است؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی صابری عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به مسائل مطرح در رابطه با ورودی‌های شهر تهران، افزود: باید مشخص شود که متولی اتوبان‌های شهر تهران دولت است یا شهرداری چرا که بخشی از دعواهای سازمان‌ها نتیجه‌ای جز تضییع حقوق شهروندان در برنخواهد داشت.

وی به درخواست بسیاری از شهروندان در راستای ایجاد فضای سبز در اتوبان‌هااشاره و اظهار داشت : این در حالی است که شهرداری بیان کرده که از اختیار انجام این موضوع برخوردار نیست چرا که ایجاد فضای سبز توسط شهرداری با توجه به مشخص نبودن متولی اتوبان‌های تهران شکایت دستگاه قضا را درپی خواهد داشت واین مسئله نیز صحیح است.

عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران به قراردادهای پیمانکاران در شهرداری و برخی از حوادث ایجاد شده ناشی از قصور این افراد اشاره نمود و تصریح کرد: باید مدل‌های قرارداد پیمانکاران مورد بازنگری قرارگیرد و تنها رسیدگی به حوادث شهری پس از آن نباشد چرا که پیشگیری در این زمینه ضروری است.

صابری خاطرنشان کرد: ممانعت از کار کودکان در شرکت‌های پیمانکاری وابسته به شهرداری مسئله دیگری است که باید به آن توجه نمود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: متولی ، شهرداری ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار