معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش وجوانان گفت : برگزاری جلسات ادواری روسای فدراسیونها با وزیر ورزش و جوانان ، افق روشنی را برای ورزش میهن مان ترسیم کرده است .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛نصراله سجادی  در پایان نشست روسای فدراسیونهای ورزشی با گودرزی وزیر ورزش و جوانان و تنی چند از معاونین وی ، در جمع بندی این جلسه گفت : خوشبختانه این جلسات ادواری ، نتایج خوبی را برای مجموعه ورزش کشور رقم زده و خواهد زد و امروز نیز با 3 دستور جلسه برگزار شد.

مفاد جلسه  عبارت بودند از گزارش مشخص بنده به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی در خصوص امور جاری و برنامه های آینده این حوزه معاونت ، دوم ارائه گزارش توسط  مناف هاشمی ، معاون پشتیبانی درباره بودجه ی سال 1394 و نکاتی که در بحث حسابرسان ، از مقوله ی حسابرسی سال 1393 فدراسیونهای ورزشی مطرح شده بود  و گزارشی از عملکرد ایران در بازیهای پارآسیایی کره جنوبی.

معاون وزیر خاطر نشان ساخت :در این جلسه گزارشی از سوی آقای خسروی وفا رییس فدراسیون معلولان وجانببازان ارائه شد که در آن ضمن اعلام موفقیت های دستاوردهای این فدراسیون از بازی های پاراسیایی اینچئون ارائه شد که به مورد توجه وزیر قرار گرفت و  گودرزی نیز از تمامی ورزشکاران  اعزامی به این رقابتها قدردانی کرد .

سجادی در پایان گزارش خود به نقش موثر برگزاری این جلسات اشاره کرد و افزود : برگزاری نشستهای مشترک روسای فدراسیونها با وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی نوید بخش افق روشنی برای ورزش کشور خواهد بود و از این پس در هر 15 روز شاهد برگزاری جلسات ادواری روسای فدراسیونها با مقام عالی وزارت و معاونان ورزشی خواهیم بود .


انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، وزیر ، ورزش ، جلسه ، رییس ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار