دبیر شورایاری منطقه 9 گفت: میدان آزادی به عنوان قدم‌گاه امام(ره) و نماد ملی کشور ما در منطقه 9 است که برای بهسازی وجلوگیری از نفوذ آب باید خدمات رسانی کنیم.

 
به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، رضا خدابخش دبیر شورایاری منطقه 9 در خصوص عملکرد فعالیت‌ها و مشکلات این منطقه، افزود: منطقه9 با مشکلات زیادی روبروست‌ که از شورا خواستار همیاری در جهت رفع حل آن هستیم.
 
وی بیان داشت: تملک پادگان قدس به مساحت 67 هکتار از جمله فعالیت‌های منطقه 9 است که امکان ایجاد پروژه‌ها را در این محدوده فراهم می‌کند همچنین فرودگاه  مهرآباد که دچار محدودیت پرواز است به لطف همکاران و شهردارتهران در زمان سفر حجاج سازماندهی‌ شد همین‌طور 124 هکتار توسعه‌ فضای سبز در فرودگاه مهرآباد ایجاد شده است.
 
خدابخش‌ یاد آور شد: 10درصد از درآمد‌های فرودگاه برای آبادانی آن تخصیص یافته است و فرودگاه دارای هیجده مدیریت مستقل است که ایجاد مدیریت واحد فرودگاهی از برنامه‌های این مجموعه‌ است.
 
وی گفت: پروژه‌هایی که در منطقه 9 ایجاد شده در دست اقدام  و تکمیل است و همچنین قابل بهره برداری می‌شود در حال حاضر نیز سرا‌های محله تکمیل شده مانند سرای امید که برای ترک معتادین به بهره برداری رسیده است.
 
وی اظهار داشت: بودجه‌ای که برای سال 94 تقاضا کردیم بابت تملک زمین یک هکتاری بود که در اختیار مردم قرار گرفت و برای ایجاد میوه و تره بار و سازمان‌دهی این زمین قرار می‌گیرد مجموعه کوثر و نرگس نیز مجموعه‌ کامل فرهنگی و ورزشی در منطقه 9 است.
 
خدابخش‌ تصریح کرد: یکی از مشکلات این منطقه شیب ارزی  صفر است که جمع‌آوری آبهای سطحی را دشوار کرده که البته کار‌‌های زیر بنایی برای حل این مشکل شروع شده است همین طور  میدان آزادی به عنوان قدم‌گاه امام و نماد ملی کشور ماست که توجه‌ بیشتری نیاز دارد به خصوص در دسترسی به برج و بهسازی آن و جلوگیری از نفوذ آب به دیواره‌های برج از مسائل اصلی است.
 
وی گفت:مردم این منطقه از لحاظ مالی دچار مشکل هستند و از قشر مذهبی و کم درآمد می‌باشند که بهتر از نگاه ویژه‌ای به مردم این منطقه نیز داشته باشیم مشکل دیگر بحث خاک این منطقه می‌باشد که با وجود سی درصد بافت فرسوده  مشکل گود برداری داریم که ساختمان‌های ساخته شده فورا بعد از مدتی نشست می‌کند.
 
شورایار منطقه 9 بیان داشت: تقویت  محدوده امامزاده عبداله و امام زاده زید می‌تواند بزرگترین فرصت برای تبدیل به قطب فرهنگی محله باشد و منطقه 9، منطقه  کوچکی است و دو ناحیه دارد که خواستار اضافه کردن یک ناحیه دیگر در حوالی فرودگاه مهرآباد‌ هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در تمام مواردی که شورا از ما یاری خواسته است با جون و دل جوابگو بوده‌ایم و انشاءاله‌ شورا هم در حل مشکلات منطقه 9 ما را یاری کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: خدمات ، شورا ، نماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار