رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسیج صرف فعل توانستن است و کارآمدی آن امروز در تمام دنیا به اثبات رسیده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای نطق پیش از دستور خود به روایتی از حضرت امیرالمؤمنین (ع) و نیز پیامبر اکرم (ص) در خصوص مهلت‌هایی که خدا در زندگی جهت آگاه باش انسان و اصلاح عمل خود قرار می‌دهد اشاره نمود وافزود:  این مهلت می‌تواند توأم با غفلت بوده و سبب ظلم و جرم انسانی گردد و یا اینکه اصلاحاتی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم به عنوان نمایندگان شورا از این مهلت‌ها غفلت نکنیم و بعد از چهار سال لحظه‌ای از این مهلت‌ها را با ظلم و جور عجین نکرده باشیم.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه اقتدار ملی از مؤلفه‌هایی تشکیل شده که بسیار تأثیرگذار است مهم‌ترین مؤلفه اقتدار ملی را قدرت ملی عنوان نمود و اظهار داشت: هر کشور مبتنی بر توانمندی خود قدرت ملی را تعریف می‌کند که این توانمندی و قدرت ملی در تمامی عرصه‌ها در بسیج و مشارکت مردم شکل یافته است.

سروری به فرمان امام مبنی بر تشکیل ائتلاف 36میلیونی در جهت مبارزه با منافقان اشاره نمود و تصریح کرد: در جنگ جهانی سوم غیررسمی که همان جنگ عراق بر علیه ایران بود علی رغم اینکه تمام سلاح‌ها و دلارهای دنیا در اختیار عراق قرار گرفت اما حضور بسیج سبب اتمام جنگ به نفع ایران شد.

وی ریشه‌کنی فلج اطفال و نیز شگرف‌های بی‌نظیر در تمامی عرصه‌ها را در راستای حضور بسیج عنوان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی همان مسئله و نیاز امروز ما است و امروز که دشمن درصدد است کشور را به زانو درآورد اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راه برون‌رفت از تمامی مشکلات خواهد بود.
 
رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی بر خلاف آنچه که عنوان می‌شود مخالف اقتصاد ریاضتی است مشارکت مردم ،سیاست انقباضی دولت و ایجاد سیاست انبساطی در جهت حضور مردم را مهم‌ترین مؤلفه اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: آنچه که به عنوان کلید تمام مشکلات قلمداد می‌شود بسیج است چرا که بسیج متعلق به جناح خاص نبوده و هر کس که تلاش کند بسیج را محدود به موضوع خاصی نماید خیانت به کشور نموده است که این خیانت، خیانت بزرگی است.

سروری بسیج را مدلی بی‌بدیل جهت نقش‌آفرینی در تمامی عرصه‌ها عنوان کرد و گفت: آزادسازی امروز سوریه در گرو نقش‌آفرینی بسیج همراه به ارتش بوده و اگر داعش نیز امروز از دیوارهای بغداد فاصله گرفته و جنگ را به موصل رسانده تنها به دلیل بهره‌گیری بسیج در ارتش نظامی عراق بوده است.

وی ادامه داد: بسیج نه به عنوان یک تشکل صرفا سیاسی و نظامی بلکه به عنوان تشکلی در تمامی عرصه‌ها امروز در دنیا کارآمدی خود را نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، در پایان حضور بسیجیان جهت ریشه‌کن نمودن فتنه 88 را نمونه بارز دیگری از حضور مؤثر این افراد در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: هر چند در فتنه 88 نیز عده‌ای می‌خواستند بسیج را از انقلاب خارج کنند اما این اتفاق میسر نشد چرا که بسیج صرف فعل توانستن ملت ایران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، عراق ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار