پنچرگیری مرگبار مرد جوان در کنار جاده

معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد مرگبار یک دستگاه سواری پژو 405 با راننده سواری پراید خبر داد.

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد امروز در شمال به جنوب اتوبان نواب در محدوده پارک ولایت یک دستگاه سواری پراید به علت نقص فنی (پنچر شدن لاستیک) در میانه راه متوقف شد و در ادامه به پنچرگیری وسیله نقلیه پرداخت.

وی در ادامه بیان کرد: در این حین یک دستگاه پژو 405 که در مسیر شمال به جنوب نواب در حال حرکت بود با راننده پراید که در حال پنچرگیری خودرو بود برخورد کرده و منجر به مرگ راننده سواری پراید شد.

معاون آموزش و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه علت این حادثه اشاره کرد و گفت: کارشناسان پلیس علت این حادثه را عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.

سرهنگ جهانی خاطرنشان کرد: رانندگان می‌بایست در زمانی که وسیله نقلیه‌شان دچار نقص فنی می‌شود و در زمان تعمیر علائم ایمنی و تابلو را در شب در فاصله 150 متری و در روز در فاصله 70 متری قرار دهند تا از بروز اینگونه حوادث جلوگیری شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: راهور ، نواب ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار