معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی برنامه های سفر وزیر نیرو به این استان را اعلام کرد و گفت: بهره برداری از چند طرح صنعت آب و برق مهمترین برنامه سفر ' حمید چیت چیان ' به استان است.

حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: در سفر وزیر نیرو که روز پنج شنبه هفته جاری انجام می شود، طرح آبرسانی 'ساوه'، ' دلیجان ' و پست برق مهر 'شازند ' به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: پست برق مهر 'شازند ' به منظور افزایش پایداری و اطمینان شبکه انتقال برق کشور و تامین انرژی الکتریکی واحدهای صنعتی شازند به بهره برداری می رسد.

وی گفت: اتصال نیروگاههای شازند ،رودبار لرستان ،خرم آباد، گتوند و شهید رجایی در لایه 400 کیلو

ولت به یکدیگر و نیز افزایش سوئیچینگ شبکه سراسری برق کشور از دیگر مزایای بهره برداری از پست 400 کیلو ولت شازند است.

حسن بیگی اظهارکرد: ایستگاه 400 کیلو ولت مهر شازند در زمینی به مساحت 32 هکتار و خطوط 230 کیلوولت ارتباطی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

وی در خصوص طرح آبرسانی ساوه نیز گفت: این طرح شامل آبرسانی به شهر ساوه از سد الغدیر است که با اعتباری بالغ بر 770 میلیارد ریال انجام شده است.

او بیان کرد: برای اجرای این طرح پنج باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت 23هزار متر مکعب و 37.5 کیلومتر خطوط انتقال آب احداث شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: بهره برداری از طرح آبرسانی به شهر دلیجان نیز از دیگر برنامه ها ی سفر وزیر نیرو به استان مرکزی است.

وي تصريح گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال و با هدف تامین آب مورد نیاز شهر دلیجان به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در سفر یک روزه وزیر نیرو به استان مرکزی هم چنین نشستهایی با حضور ' محمد حسین مقیمی' استاندار و سایر مسوولان استان برای بررسی مسائل مربوط به حوزه کاری این وزارتخانه در سطح استان تشکیل می شود.

انتهاي پيام/ش/ن

برچسب ها: اراک ، سفر ، وزیر ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.