"اد رویس" رئیس کمیته روابط خارجی نمایندگان آمریکاگفت تمدید مذاکرات هسته‌ای با ایران بهتر از یک توافق بد است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از ای یی سی نیوز؛ رئیس کمیته روابط خا رجی مجلس نمایندگان آمریکا با صدور بیانیه ای از کنگره خواست از مقامات دولت آمریکا درباره تمدید مذاکرات توضیح بخواهد. 

، اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در این بیانیه گفت:تمدید بهتر از یک توافق بد است که به نظر می رسید در حال انجام شدن است اما اگر ایران نتوانسته است طی سال گذشته گزینه های دشواری را انتخاب کند.

وی در این بیانیه گفت:این دولت از زمان شروع این مذاکرات به شدت با تلاش های کنگره برای دادن اهرم بیشتر به مذاکره کنندگان ما از طریق تحریمات بیشتر مخالفت کرد و گفت که این فشار منجر به ناکامی مذاکرات خواهد شد. ما هرگز ندانستیم که این کار در دوازده ماه گذشته تغییری ایجاد کرده است یا خیر اما می دانیم که این گفتگوها بدون فشار بیشتر موفق نخواهد شد.

وی مدعی شد باید با این تمدید هفت ماهه فشار اقتصادی علیه تهران که هم اکنون نیز به خاطر سقوط قیمت های انرژی دچار مشکل شده است،بیشتر شود تا ایران را مجبور به دادن امتیازاتی کند که هم اکنون در حال مقاومت درباره آن است.
هفت ماه دیگر برای گفتگو به من می گوید که مذاکره کنندگان به توافق نزدیک نیستند.متاسفانه زمان طرف تهران است که به تحقیق و توسعه سانتریفوژ ادامه می دهد. کنگره باید از مقامات دولت استماع کند که چنین تمدیدی چه توجیه ای دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار