به ‌منظور همکاري سه‌جانبه تفاهمنامه اي بزودي ميان شرکت فرودگاه‌هاي کشور، شرکت پست و سازمان حج و زيارت منعقد خواهد شد.

به‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط‌عمومي شرکت فرودگاه‌هاي کشور؛ روز گذشته جلسه‌ اي به منظور همکاري و تعامل بيشتر شرکت پست جمهوري اسلامي ايران، شرکت فرودگاه‌هاي کشور برگزار شد که در اين جلسه مهري مديرعامل شرکت پست و محمدعلي ايلخاني رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور حضور داشتند. 

در اين جلسه درباره نحوه استفاده از خدمات پست به منظور جابجايي بار همراه مسافران به خصوص در پروازهاي حج تبادل نظر شد. 

مهري مديرعامل شرکت پست با ارائه گزارشي از عملکرد شرکت براي جابجايي مرسولات، اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد مسافران حمل‌ونقل هوايي، موضوع جابجايي مرسولات جهت رفاه حال مسافران و جلوگيري از ترددهاي غير ضروري از جمله مسائلي است که بايد مورد نظر همه مسئولان فرودگاهي و همچنين شرکت پست قرار گيرد. 

وي افزود: در حال حاضر شرکت پست خدمات زيادي را به منظور رفاه مسافران و مکانيزه شدن پست و ساير خدمات به مردم ارائه مي‌دهد.
 
مهري در ادامه خواستار تعامل بيشتر شرکت فرودگاه‌هاي کشور با شرکت پست جمهوري اسلامي ايران شد. 

در ادامه ايلخاني مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور ضمن استقبال از ارائه خدمات و سرويس رفاهي توسط شرکت پست به مسافران و نحوه استقرار جايگاهي براي اين شرکت در فرودگاه‌هاي کشور اعلام آمادگي و همکاري متقابل کرد. 

قرار شد با امضاء تفاهمنامه‌يي سه جانبه بين شرکت فرودگاه‌هاي کشور، سازمان حج و زيارت و شرکت پست براي استقرار پست در فرودگاه‌هايي که مرز هوايي دارند و استفاده مسافران از خدمات اين شرکت در جهت جابجايي مرسولات اقدامات اساسي صورت گيرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: راه ، فرودگاه ، حمل ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار