معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، از برگزاری نمایشگاه‌های 20گانه یاد حماسه در این منطقه خبر داد.

ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: برگزاری نمایشگاه‌های 20گانه یاد حماسه در محلات 20گانه منطقه 15همزمان با هفته بسیج در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری  این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته بسیج به منظور گرامی‌داشت مقام و منزلت بسیجیان ویادآوری حماسه 8سال دفاع مقدس، آشنایی شهروندان یا نحوه دلاوری‌های بسیجیان در محلات 20گانه منطقه 15 در دست اجرا است.
 
حیدری اظهار داشت:‌در این نمایشگاه عکس با عنوان یاد حماسه در محلات 20گانه منطقه 15 از رشادت‌های بسیجیان با موضوع جنگ نرم و مقاومت اسلامی همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نمایشگاه‌های 20گانه یاد حماسه با موضوع جنگ نرم و مقاومت اسلامی، به نمایش گذاشتن عکس‌های رشادت‌های بسیجیان در محلات 20گانه منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.

حیدری خاطر نشان کرد: استقرار اکیپ‌های سیار خون با هماهنگی سازمان انتقال خون در دو نوبت در محلات20گانه و نواحی 8گانه منطقه 15، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، مناسبتی، آموزش، ورزشی، اجتماعی و...در هفته بسیج، تجلیل از بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: حماسه ، نمایشگاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار