شهردار ناحیه 2منطقه 9 خبر داد

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در منطقه9 / اشتیاق شهروندان به فرهنگ حجاب به مناسبت هفته بسیج

شهردار ناحیه 2منطقه 9 از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

سعید ارونقی شهردار ناحیه2 منطقه 9 با بیان این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،   گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و در راستای ارتقای فرهنگ حجاب و اشتیاق شهروندان به فرهنگ حجاب نمایشگاهی در سرای محله شمشیری برگزار می‌شود.
 
قرآنی بخوانید و جایزه بگیرید، نقاشی بکشید و   حجاب و عفاف که از جمله عناوینی است که در نمایشگاه وجود دارد که در آن اقدامات متعددی نظیر نحوه بستن شال‌ها و روسری‌ها به شهروندان آموزش داده می‌شود.
 
وی در خصوص دیگر برنامه‌های این اداره تصریح کرد: در رابطه با وفات حضرت رقیه(س) با عنوان یاس سفید نیز ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده است و همچنین تقدیر از بانوان بسیجی محله سرآسیاب نیز در دستور کار قرار دارد.

ارونقی در ادامه به اجرای مسابقات ورزشی متنوع در ناحیه 2 این منطقه اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات دارت ویژه بسیجیان، مسابقه تنیس روی میز و فوتبال دستی در مسجد موسی بن جعفر(س) به منظور پاس داشت هفته بسیج با همکاری پایگاه‌های بسیج محلات در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ‌برگزاری تنیس روی میز و در برخی از پایگاه‌های سطح ناحیه، برگزاری مسابقه دارت و طناب کشی و آمادگی جسمانی در بوستان شمشیری نیز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اجرایی می‌شود.

شهردار ناحیه 2منطقه 9 در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات شطرنج، فوتبال دستی و تنیس روی میز ویژه کارکنان منطقه نیز به همین مناسبت در دستور کار قرار دارد.

همچنین برگزاری مسابقات دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی نیز به همین مناسبت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: حجاب ، نمایشگاه ، عفاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار