عضو جمعیت وعاظین ولایی کشور گفت‌: در موارد مشابه سابقه داشته که برخی موضع گرفتند و عده‌ای سکوت کردند و متاسفانه برخی با این عوامل همنوا شدند ان شاالله منتظریم که اصلاح‌طلبان موضع صریحشان را اعلام کنند.

"عباس امیری‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر "عیسی سحرخیز" اظهار داشت: در صورتی که به  امام(ره) که در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نقش داشته و اسطوره‌ای است که نمونه آن را نداریم اگر خدشه‌ای بر این بزرگوار وارد شود این گروه یا شخص خود به خود از سوی جامعه ایران حذف خواهد شد.

وی ادمه داد: در واقع کسی نمی‌تواند علیه این ابر مرد تاریخ حرف‌های بی‌حجم و بیهوده بزند؛ طبیعی است که در چنین شرایطی مردم موضع خواهند گرفت. بنابراین وظیفه تمامی گروه‌های سیاسی است که نظام، انقلاب و رهبری را قبول دارند نسبت به این موضوع موضع‌گیری کنند.

امیری‌فر تصریح کرد: دوستان سحرخیز اگر خود را اصلاح‌طلب معرفی می‌کنند باید اعلام موضع و برائت کنند از چنین شخصی که با رسانه‌های بیگانه صحبت می‌کند و امام را زیر سوال می‌برد؛ لذا ما منتظریم که ان‌شاالله سریعا از این گروه‌ها مخصوصا گروه‌های اصلاح‌طلب موضع‌گیری کنند و سکوت‌شان هم قابل توجیه نیست، یعنی سکوتشان هم علامت تائید حرف‌های این فرد حراف خواهد بود.   
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع طبیعی است در موارد مختلف نیز سابقه داشته که برخی موضع گرفتند و عده‌ای سکوت کردند و متاسفانه برخی با این عوامل همنوا شدند ان شاالله منتظریم که اصلاح‌طلبان موضع صریحشان را اعلام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: امام ، انقلاب ، اسطوره ، بیگانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار