گروه‌های دوام منطقه 12 در اردوهای آموزشی و تفریحی پایدارسازی می‌شوند

ستاد مدیریت بحران منطقه12 گفت: گروه‌های دوام محلات 13گانه منطقه12 در اردوهای آموزشی تفریحی در سال 93 پایدارسازی می‌شوند.

 دانیال محمد حسینی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری اردوهای آموزشی تفریحی، بازآموزی و پایدارسازی گروه‌های دوام محلات 13گانه منطقه 12 در دستورکار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح نیمه دوم سال 93 به منظور آماده سازی و انسجام گروه‌های دوام محلات 13 گانه منطقه12 هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیر مترقبه در دست اجرا است.

محمدحسینی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان پیشگیری،‌پشتیبانی، آمادگی، آموزش، اجرایی اقدام به بازآموزی و پایدارسازی گروه‌های دوام محلات 13گانه منطقه12 در اردوهای آموزشی و تفریحی خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی، بازآموزی و پایدارسازی گروه‌های دوام محلات 13گانه منطقه12 به صورت تئوری و عملی، آموزش چادرزنی و برپایی چادرهای اضطراری و امداد و نجات از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: بازآموزی آموزش چادرزنی امداد ونجات و کار با تجهیزات امداد و نجات گروه‌های دوام در بازار بزرگ تهران،‌آموزش چهره به چهره مدیریت بحران و امداد و نجات در مدارس از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: دوام ، اردو ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار