نکو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سحرخیز دچار پریشان‌گویی شده است/اصلاح‌طلبان به اصول انقلاب پایبندند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه گرایش‌های فکری مختلف در اصلاح‌طلبان وجود دارد، در رابطه با این موضوع هیچ تردیدی برایشان وجود ندارد، در واقع خط قرمزها و پایبندی به اصول و اعتقاد به مسیر انقلاب، امام راحل و رهبر معظم را قبول دارند.

"ابراهیم نکو" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون اظهارات "عیسی سحرخیز"، گفت: اظهارات سحرخیز نشانگر این است که وی به پریشان گویی دچار شده و این یک صحبت بی منطقی است که متاسفانه برخی افراد اعتقادات خود را به دیگران تحمیل می‌کنند.
 
وی ادامه داد: ماهیت تاریخی و فعالیت، سوابق و عقاید ایشان بر همه کسانی که او را می‌شناسند مشخص است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم که امروز طیف‌های مختلف با گرایشات مختلفی که دارند نسبت به اصول و عقاید انقلاب تردیدی داشته باشند، بلکه علاقمندی آحاد جامعه نسبت به مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب هر روز قوی‌تر و محکم‌تر می‌شود.

نکو اظهار داشت: دلایل اظهار نظر آقای سحرخیز را نمی‌دانم ولی باید با تردید فراوان نسبت به این موضوع نگاه کرد.

وی افزود: امروز با وجود اینکه گرایش‌های فکری و اعتقادات مختلفی در اصلاح‌طلبان وجود دارد، در رابطه با این موضوع هیچ تردیدی برایشان وجود ندارد، در واقع خط قرمزها و پایبندی به اصول و اعتقاد به مسیر انقلاب و امام راحل و رهبر معظم را قبول دارند.

وی گفت: ممکن است برخی از افراد مواضعی را داشته باشند که در تضاد با گروه دیگری باشد که  این یک امر طبیعی است.   

عضو کمیسیون اقتصای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات ایشان باید گفت که به نوعی می‌خواهند یک شخصیتی از خود بسازند که رسانه‌ها آن را انعکاس دهند، در واقع یک شخصیت جدیدی از خود را معرفی کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار