نصب پل عابر مکانیزه در اتوبان صدر، میدان نوبنیاد

مدیر فنی و عمران ناحیه یک منطقه یک از نصب پل عابر مکانیزه در اتوبان صدر میان نوبنیاد خبر داد.

حمید دلفان آذری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: این پل در حال حاضر در اتوبان صدر میدان نوبنیاد نصب شده ولی هنوز راه اندازی نشده است.

وی با اشاره به انجام جدول گذاری و آسفالت در خیابان ترکاشوند در کامرانیه، اظهار داشت: 70 عدد زیر مخزن زباله به صورت سنگی از جنس گرانیت در سطح ناحیه کار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در خیابان سعدی، بن‌بست داروگر چاه جذبی (بعضی کوچه‌هایی که بن‌بست است و شیب معکوس دارد چاه جذبی ایجاد می‌شود) ایجاد شده است.

*جلسه بازدید کارشناسان واحد ایمنی،‌بهداشت و محیط زیست از مدیریت بحران

کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: به منظور ارتقا اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه منطقه بر الزامات استاندارد زیست محیطی ISO14001:2004 در پیشگیری، کنترل و کاهش پیامدهای زیست محیطی جلسه بازدید و ممیزی داخلی از پایگاه ستاد مدیریت بحران در هفته آینده انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این جلسه با حضور کارشناسان واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه یک، دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه و کارشناسان ستاد در محل پایگاه پشتیبانی ستاد مدیریت بحران برگزار می شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطر نشان کرد: در این جلسه ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف ستاد مدیریت بحران در 7 ماهه سال 93  و انطباق آن با استانداردهای ایزو 14001 مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، همچنین این ممیزی هر سال به منظور بهبود و بازنگری فرآیند زیست محیطی و آمادگی بیشتر جهت ممیزی نهایی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار