نگهداری از رویه آسفالت جاده‌ها از ضروریات است

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی خراسان رضوی در بازدید از محورهای شهرستان مه ولات گفت: نگهداری از رویه آسفالت جاده‌ها از ضروریات است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، غلامزاده در حاشیه این بازدید گفت: وجود راه ایمن و استاندارد در استان خراسان رضوی به عنوان پایتخت معنوی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  
 
وی با اشاره به لزوم حفظ جاده‌ها به عنوان یکی از سرمایه‌های ملی کشور، افزود: بهسازی و راهداری جاده‌هایی که نیاز به ترمیم دارند در اولویت پروژه‌های راهداری بوده و در همین راستا در اکثر محورهای شریانی استان اقدامات گسترده‌ای را در زمینه حفظ و نگهداری و ایمن سازی محورهای تحت پوشش خود قرار داده که می‌توان به اجرای آسفالت و لکه گیری و شانه سازی، تعریض محور، نصب علائم و تابلو، لای روبی پل‌ها و ابرو‌ها، جمع آوری و پاک‌سازی زباله، نصب و بازسازی گاردریل در مناطق پرتگاهی و فرعی و اصلی، اجرای عملیات اساس و زیر اساس محور‌ها در محورهای استان اشاره کرد.  
 
غلامزاده نگهداری از رویه آسفالت جاده‌ها را جزء اصلیترین سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: با توجه به محدودیت سرمایه و نیز لزوم حفظ سرمایه‌های موجود در کشور، نگهداری از رویه آسفالت جاده‌ها از ضروریات است.  
 
رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به نزدیک شدن به فصول پر بارش سال اظهار داشت: عملیات درزگیری با قیر امولسیون علاوه بر جلوگیری از آسیب به محیط زیست نسبت به سایر فرآورده‌های قیری باعث رفع خرابی‌های موجود رویه راه و بهبود وضعیت و ارتقای کیفی سطح آن، موجب جلوگیری از نفوذ آب و تخریب لایه‌های زیرسازی خواهد شد.  
 
وی از ارتقای ضریب ایمنی جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان مه ولات ضمن تقدیر و تشکر گفت: بیشتر جاده‌های این استان در حال حاضر از نظر مشخصات فنی به راه‌های اصلی و بزرگراه ارتقاء یافته و این امر موجب بالا رفتن ضریب ایمنی در جاده‌های استان شده است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار