شهریاری در تذکر شفاهی:

واگذاری‌ تصدی‌گری به بخش خصوصی آفتی برای مردم مناطق محروم است

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: وقتی واگذاری‌ها به بخش خصوصی انجام می‌شود باید هزینه مردم کاهش پیدا کند اما آن چیزی که عملا اتفاق افتاد این بود که هزینه‌های مردم چند برابر شد و این واگذاری‌ها تبدیل به آفتی برای مناطق محروم شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسینعلی شهریاری در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه 3 آذر با تبریک هفته بسیج گفت: این روزها راجع به واگذاری در تصدی‌گری‌ها به بخش خصوصی صحبت می‌شود، هدف از اصل 44 این بود که واگذاری انجام شود و تصدی‌گری‌ها هم به بخش خصوصی واگذار شده تا هزینه مردم کاهش پیدا کند.
 
وی افزود: ولی آن چیزی که عملا اتفاق افتاد هزینه‌های مردم چند برابر می‌شود مثلا یک سالن ورزشی را در یک منطقه محروم به بخش خصوصی می‌دهند؛ فرزند محرومی باید ساعتی 20 تا 30 هزار تومان پرداخت کند خواهش می‌کنم یک استثنایی برای مناطق محروم قائل شوید چرا که این واگذاری‌ها آفتی شده به جان مردم و مردم مشکل دارند.  
 
ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به این نماینده گفت: اولا مناطق محروم معمولا مشتری ندارند و اگر هم موردی واگذاری شده باشد، دولت باید متعهد شود که خدمات را خریداری کند و به مردم در چارچوب خدمات ارائه کند، این فرمایشی که شما فرمودید جز سیاست‌هایی است که دولت باید رعایت کند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نماینده ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار