طرح"ایده تا ثروت" در حوزه اقتصاد اجرایی می شود

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: بیش از یکصد پروژه مطالعاتی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بابک نگاهداری رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با بیان اینکه معتقدیم باید شرکت‌های دانش بنیانی که در توسعه شهر فعالیت می‌کنند سازماندهی و حمایت شوند، افزود: در همین راستا پارک علم و فناوری ویژه توسعه شهری راه‌اندازی خواهد شد.

وی درخصوص برنامه های مرکز مطالعات شهر تهران در حوزه اقتصادی نیز گفت: تعامل بیش از پیش با شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح ایده تا ثروت از اقدامات مهم این مرکز در حوزه اقتصادی است.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران تاکید کرد: معتقدیم این شرکت‌ها به عنوان یکی ازپایه‌های اصلی در اقتصاد مقاومتی برای شهرداری تهران مطرح هستند و در این راستا نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری در ۲۷ الی ۲۹ خرداد ۹۳ توسط این مرکز برگزار شد.

وی افزود: هم اکنون نیز با راه‌اندازی ایده‌ بازار تخصصی شهرداری تهران در مرکز مطالعات، ایده‌های تخصصی را دریافت و مورد پردازش قرار می‌دهیم و بعد از اینکه ایده را به قالب کاربردی و مورد نیاز شهرداری در آوردیم، ایده را خریداری می‌کنیم.

نگاهداری در پایان ساماندهی پژوهش‌ها در شهرداری تهران را یکی دیگر از اهداف مرکز مطالعات شهر تهران عنوان کرد و گفت:‌ تا کنون بیش از یکصد عنوان پژوهش را از برنامه ۵ ساله دوم استخراج کرده‌ایم و از سایر پیشنهادات در این راستا نیز استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، فعالیت ، مطالعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار