رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان گفت: در هفت ماهه نخست امسال 45 فقره جواز تاسیس و توسعه توسط این سازمان صادر شده است


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ، یحیی نیکدل گفت : برای این تعداد جواز، 765نفر اشتغال با 971 میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

نیکدل تصریح کرد: بیشترین جواز تاسیس به ترتیب در شهرستان بجنورد با 20 فقره، شیروان 9فقره ،اسفراین 9فقره،مانه وسملقان 5 فقره و گرمه نیز با 2 فقره صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان افزود: بخش های تولیدی بیشترین مجوز صادره در بخش های صنایع غذایی و آشامیدنی، ساخت محصولات کانی غیر فلزی فعالت های خدماتی مهندسی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، و.......بوده است.

نیکدل افزود: بالاترین رقم پیش بینی سرمایه گذاری به ترتیب به گروه محصولات غذایی و آشامیدنی با 423میلیاردریال و پس از آن به گروه محصولات کانی غیر فلزی با 134.5میلیاردریال تعلق دارد وبیشترین میزان پیش بینی اشتغال مربوط به گروه محصولات غذایی و آشامیدنی با 246نفر و پس از آن به گروه محصولات استخراج سایر معادن با 79نفر تعلق دارد.

انتهاي پيام/ب

برچسب ها: بجنورد ، صدور ، مجوز ، تجارت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.