خلیلی: شاید سرمای هوا علل کم بودن تماشاگران باشد/ بازیکن خلاق و تمرکز عامل موفقیت یک تیم است

آقای گل سابق لیگ برتر گفت: بدون شک وجود بازیکن خلاق و تمرکز یک تیم می‌تواند حکم برد را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محسن خلیلی،‌گل زن اسبق پرسپولیس اظهار داشت: دربی 79 می‌تواند یکی از دربی‌های خاطره انگیز باشد و من امیدوارم که خاطره انگیز و توأم با گل باشد.

وی در ادامه افزود: شاید به خاطر سرما عملا تماشاگر کمتری به استادیوم بایند.

خلیلی در خصوص کیفیت دربی عنوان کرد: باید کیفیت فوتبالی را مدنظر داشته باشند باید عنوان کنم که بازی‌های این دو تیم در گذشته پرگل نبوده تا این بازی پر گل باشد.

آقای گل برتر عنوان کرد: متاسفانه در دربی خودمان بازی پرگلی را ندیدیم فقط چیزی که می‌خواهم این بوده که فوتبال تماشاگر پسند را ببینیم.
وی به رکورد و بیان پرداخت و گفت: شاید نیمه اول هجومی تر از نیمه دوم باشد چون دو مربی رکورد دارند و نمی‌خواهند رکوردشان شکسته شود محتاط بازی می‌کنند.

خلیلی در خصوص بازیکن خلاق در دو تیم عنوان کرد: متاسفانه در دو تیم بازیکن خلاق وجود ندارد پیام صادقیان هم نمی‌تواند بازی کند یا محمد قاضی حضور ندارد شاید حضور بازیکنان خلاق نمی تواند موقعیت‌های خلاق را ایجاد کند.

آقای گل لیگ برتر در مورد پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس در هفته‌های گذشته فشار زیادی را متحمل شده است و نوساناتی داشته و جوان شدن این تیم می‌تواند عامل موفقیت این تیم باشد.

وی بیان کرد: به نظر من هر تیمی که تمرکز لازم را داشته باشد می‌تواند موفق گردد.

خلیلی سپس در مورد پرسپولیس در آسیا عنوان کرد: سخت است که پرسپولیس بتواند نتیجه لازم را کسب کند اگر مسئولین بازیکنان را جذب نکنند به این تیم نفرستد نمی‌تواند انتظار برد داشت به نظر من باید مسئولین به فکر باشند.

از لحاظ نفرات استقلال قوی تر می‌باشد ولی امیدوارم در نهایت پرسپولیس برنده دربی باشد ترکیب پرسپولیس یک مقدار محافظه کارانه می‌باشد، که این مسئله کمی نگران کننده است و نشان می‌دهد پرسپولیس علاقه چندانی به نفوذ ندارد.

خلیلی بیان کرد: هر دو تیم شرایط نسبتا خوبی ندارند و در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته‌اند و هر کدام از تیم‌ها از موقعیت استفاده کنند می‌توانند برنده شوند.

آقای گل پرسپولیس ادامه داد: اگر قرار است نتیجه تساوی شود دوست داریم با گل باشد و طلسم گل نزدن شکسته شود.  صحبت‌هایی بعد از بازی می‌شود که بازیکنان تجربه دربی نداشتند، که این بهانه است بازیکنان اگر از حواشی دور باشد می‌تواند با تمرکز موفق شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: خلیلی ، سرما ، آقای گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۹:۰۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
علت اصلي كاهش تماشاگران افزايش بهاي بليت و الكترونيكي كردن آن است فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش براي پركردن استاديوم ها با توزيع بليط هاي نيم بها و اختصاص بليط به دانش آموزان دبيرستاني و دانشجويان مي تواند درجهت بالا بردن فرهنگ تماشاگري و افزايش جمعيت علاقمند در استاديوم ها كمك نمايد.
آخرین اخبار