بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

بسیج دانشجویی کمال همت خود را برای حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی به کار خواهند بست

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور تاکید شد: کمال همت خود را برای حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی، که ثمره ی خون هزاران شهید بسیجی است، مخصوصا مهمترین رکن و ستون این انقلاب یعنی ولایت مطلقه فقیه و پرچمدار برحق آن حضرت امام خامنه ای، به کار خواهند بست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به مناسبت فرارسیدن دوم آذر سالروز تأسیس بسیج دانشجویی به دستور بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی
دوم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه است. 26 سال پیش در چنین روزی حضرت امام خمینی در فرمانی تاریخی «فرزندان بسیجی» خود را به تشکیل بسیج دانشجو و طلبه فرمان داده و در حالی که کمتر از 4 ماه از پایان جنگ تحمیلی نظامی علیه انقلاب اسلامی می گذشت، آن پیر روشن ضمیر با تیز بینی مثال زدنی خود میدان جدید رزم را شناخته و بسیجیان خود را به دفاع از سنگر فرهنگ و دانش در دانشگاه و حوزه فرا خواندند. همانگونه که ایشان در پیام پذیرش قطعنامه تاکید کرده بودند جنگ سخت نظامی پایان یافته و جنگ نرم فرهنگی آغاز شده بود.

گذر زمان و حوادث پیش آمده عمق نگاه استراتژیک و آینده نگرانه حضرت امام را روشن‌تر کرده و بسیج دانشجویی این آخرین میراث حضرت امام روح الله در طول این 26 سال هر کجا که تهدیدی اعم از داخلی و یا خارجی فکر به چالش کشیدن کیان انقلاب اسلامی را متصور شد، با قدرت و صلابت تمام حاضر شده و با همان روحیه جهادگرانه دوران دفاع مقدس، به دفاعی مقدس از آرمان‌ها و دستاوردهای این انقلاب پرداخت.

امروز نیز دانشجویان بسیجی؛ این فرزندان معنوی حضرت امام، همچنان بر آرمان های آن پیر مراد باقی بوده و اعلام می دارند کمال همت خود را برای حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی، که ثمره ی خون هزاران شهید بسیجی است، مخصوصا مهمترین رکن و ستون این انقلاب یعنی ولایت مطلقه فقیه و پرچمدار برحق آن حضرت امام خامنه ای، به کار خواهند بست و تا آخرین قطره خون بر دفاع از آرمان های مقدس پیر جماران ثابت قدم خواهند ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار