پاشازاده: ترکیب استقلال تغییر چشمگیری نداشته است/ برد در دربی لذت بخش است

کارشناس فوتبال گفت: برد در دربی لذت بخش است و باخت آن خیلی دردآور است.

پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌اظهار کرد: از نظر من ترکیب تیم استقلال تغییر زیادی نکرده است و همان طور که نظاره گر هستیم در جدول حساسیتی بین این دوتیم دیده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: برد در دربی لذت بخش است و باخت آن خیلی دردآور است و امیدوارم یک بازی خوب این دو تیم به نمایش بگذارند و استقلال نیز می‌تواند با برد در این دربی وضعیتش را بهتر کند.

کارشناس فوتبال افزود: زمانی که ما بازی می‌کردیم کی بازی پرسپولیس و استقلال ارزش داشت به کل بازی‌های لیگ ولی در حال حاضر این موضوع برعکس شده و دو تیم می‌گویند که نباید ببازیم و این بازی را یک بحران می‌بینند.

وی تصریح کرد: در زمانی که ما سر تمرین‌های استقلال حضور داشتیم حدود 8تا10 هزار تماشاگر تمرینات را پیگیری می‌کردند ولی در حال حاضر عده‌ای کم برای تماشای تمرینات استقلال می‌روند.

وی افزود: با توجه به نبودن کرار و قاضی و دیگر بازیکنان مطمئنا تیم استقلال متضرر می‌شود چرا که وجود این بازیکنان در بازی تاثیرگذار است و نبود آنها شاید مشکلاتی را بوجود بیاورد.

پاشازاده اظهار کرد: امیدوارم به زودی برسیم که در فوتبال با نبود یک بازیکن تیم دچار مشکل نشود و به راحتی به کار خود ادامه دهد.
بهتر است دو تیم استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم بازیکنانی را جذب کنند که به کار تیم بیایند و برای تیم مفید باشند مخصوصا تیم پرسپولیس که در حال حاضر در رده هشتم قرار دارد باید توجه بیشتری به جذب بازیکن در نیم فصل دوم داشته باشد و بازیکنان کلیدی را جذب کند که به درد پرسپولیس بخورد.

وی افزود: بهتر است بازی‌ها از لحاظ فنی مناسب شود تا هواداران به ورزشگاه‌ها بیایند. امیدوارم گل‌های زیادی را از ترکیب آبی پوشان بیننده باشیم و حداقل چند پاس زیبا را بازیکنان آبی پوش به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه همه به دنبال نتیجه گرفتن هستند و کسی به دنبال دیدن یک فوتبال زیبا نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: پاشازاده ، استقلال ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار