معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: این قرارگاه مانند سایر رزمایش‌ها در رزمایش ولایت 93 شرکت و از ناوگان نیروی دریایی پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران امیر سرتیپ دوم «شاهرخ شهرام» معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در مراسم صبحگاه مشترک این قرارگاه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع)، گفت: احترام به شهدا به‌ویژه شهدای گمنام دِینی است بر گردن همه ما، و خدا را شاکریم که قرارگاه پدافند هوایی از فیض وجود دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس بهره‌مند است و قطعا وجود این دو شهید گرانقدر برکات خاصه نصیب قرارگاه پدافند هوایی خواهد کرد.
 
معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در ادامه اظهار داشت: با فرمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفین نام گرفت و منشأ خیر و برکات و افتخارآفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و ما افتخار می‌کنیم که با تفکر و عمل بسیجی به گونه‌ای اقدام کردیم که مولا و مقتدایمان پدافندیان را "بسیجیان ارتش" نامیدند.
 
وی در پایان با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش که در پایان آذر ماه انجام می‌شود، افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) همچنان مانند سایر رزمایش‌ها در رزمایش ولایت 93 شرکت و از ناوگان نیروی دریایی پشتیبانی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار