ساکنان روستایی در فرانسه یکی از اتباع فرانسوی عضو داعش را شناسایی کردند

ساکنان روستایی در شهرستان تارن در جنوب غرب فرانسه یکی از اعضای داعش را که خود را "ابواسامه فرانسوی "نامیده بود شناسایی کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانس پرس، ساکنان یک روستا در شهرستان تارن فرانسه جوان 26 ساله ای را که نام خود را ابواسامه فرانسوی می‌نامید  و در ویدیوی پخش شده داعش حضور داشت، شناسایی کردند.

"سرگ لاوون" رئیس شورای محلی "لاباستید رویرو"( Labastide-Rouairoux) که ساکنان آن به 1400 تن می‌رسد در تماس تلفنی با فرانس پرس اعلام کرد: بیشتر ساکنان این روستا این فرد را می‌شناسند.

وی افزود: احتمال 99 درصد وجود دارد که فرد ظاهر شده در ویدیو داعش همین  فرد هست و هیچ تکذیبی نیز از سوی خانواده وی صورت نگرفته است.

روزنامه فرانسوی "لا دپچ دومیدی" (La Dépêche du Midi ) روز گذشته در صفحه اول خود اعلام کرده بود که جوان فرانسوی که دعوت به "جهاد " می کند اصالتا از "لاباستید رویرو می‌باشد.
این روزنامه اعلام کرده بود که ساکنان لاباستید رویرو این جوان چشم آبی را می شناسند و وی یکی از سه جوانی است که به زبان فرانسوی خواهان کشتن کافران و سوزاندن گذرنامه هایشان شده است.

لاوون همچنین گفت: این جوان در مدرسه روستا درس خوانده بود و عضو خانواده فرانسوی بود که مشکل ساز نبودند.

وی تصریح کرد: مردم می گویند که وی اسلام آورده بود.

رئیس شورای محلی این روستا همچنین می گوید که این جوان که نام ابواسامه فرانسوی را بر روی خود گذاشته  و چند سال پیش این روستا را ترک کرد.

روزنامه لادپچ دومیدی همچنین اعلام کرده که وی ازدواج کرده است و دو فرزند دارد؛ اما وی فرانسه را از حدود یک سال پیش به مقصد سوریه ترک کرده بود.

گفتنی است، روز پنج شنبه پس از انتشار ویدیو داعش در اینترنت، تحقیقاتی در پاریس شکل گرفته است.

یک منبع نزدیک به این پرونده گفته که سه جوان مسلحی که در ویدیو ظاهر شده اند شناسایی شده اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرانسوی ، تروریست ، داعش ، پاریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار