قوانلوپور اظهار داشت: رکورد قبلی ایران در اگرسیو 2.90 سانتی متر بود که به 4.10 سانتی متر ارتقا یافت و فقط با اختلاف 20 سانتیمتر از حریفان به مقام چهارم دست یافتم.

اردشیر قوانلوپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات ساحلی اگرسیو 2014 تایلند اذعان داشت: در این دوره از رقابت‌ها تیم ملی اگرسیو با سطح بسیار بالایی پا به میدان گذاشت و پیشرفت‌های چشمگیری را نیز به همراه داشت.

این در حالی است که در نخستین روز تمرینات دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه مچ دست شدم اما تمام توان خود را بکار گرفتم و در گروه خود سوم و در مجموع هشتم که با کسب امتیاز 62.33 رکورد امتیاز ایران را در دوره‌های قبل شکستم و بدون هیچ گونه خطایی فینال را به پایان رساندم.

وی ادامه داد: در رقابتهای مرتفع‌ترین پرش نیز به فینال راه یافتم و رکورد پرش آسیا که 4.50 سانتی متر بود بود با پرش 4.20 سانتی متری این بخش را نیز به اتمام رساندم و مقام چهارم را نیز کسب کردم و رکورد پیشین ایران که 2.90 سانتی متر بود به 4.10 سانتی متر ارتقا پیدا کرد.

اردشیر قوانلو پور در مورد عملکرد خود در این دوره از رقابت‌ها افزود: از عملکرد خود کاملاً رضایت مندم اما طبق قوانین و مقررات پیشین باید مقام سوم را به دست می‌آوردم که فقط با اختلاف 20 سانتر متر چهارم شدم و کشورهایی چون چین، تایلند و مالزی به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/   


برچسب ها: رقابت ، مرتفع ، مقررات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار