در بیانیه پایانی تجمع دانشجویان مقابل رأکتور تحقیقاتی تهران عنوان شد: هر مذاکره‌ای که به معنای توقف رشد ملت ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و ... باشد با اقدام انقلابی دانشجویان مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تجمع بزرگ دانشجویی مقابل رأکتور تحقیقاتی دانشگاه تهران با قرائت بیانیه‌ای کار خود را پایان داد. در این بیانیه تاکید شد که از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنیم اما مذاکره‌ای که در راه حمایت از خون شهدای انقلاب و شهدای هسته‌ای کشور باشد؛ لذا هر مذاکره‌ای که به معنای توقف رشد ملت ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و ... باشد با اقدام انقلابی دانشجویان مواجه خواهد شد.

در بند دو این بیانیه عنوان شد: دانشجویان ضمن حمایت از تیم مذاکره‌کننده انتظار دارند تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به پشتوانه رهبر معظم انقلاب و تکیه بر حمایت‌های ملت در مقابل زیاده‌خواهی طرف مقابل به ویژه آمریکای جنایتکار ایستادگی کند و 3 آذر 93 به عنوان نقطه روشن در تاریخ انقلاب ایران رقم بخورد.

در بند سوم این بیانیه آمده است: ما دانشجویان از توافقی حمایت می‌کنیم که خطوط قرمز را در مورد ادامه پرونده هسته‌ای، تعداد سانتریفیوژها و فعالیت آب سنگین اراک و فوردو حفظ کند و طرف دیگر موجب لغو همه تحریم‌ها به صورت یکباره شود ضمن اینکه به طرف مذاکره کننده اجازه بازرسی‌های غیرمنطقی داده نشود در غیر این صورت و عدم حفظ استقلال کشور تا پای جان ایستاده‌ایم.

و در بند پایانی با تأکید بر نقش غیرقابل انکار ایران در منطقه عنوان شد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در این مقطع زمانی ائتلافی تشکیل داده‌اند تا جلوی اقتدار ایران و گفتمان ناب ایران اسلامی را در منطقه بگیرند که این خیالی باطل است لذا دانشجویان انتظار دارند سیاست خارجی ایران به جای تمرکز بر رفع تحریم‌ها توجه بیشتری به گسترش ندای جمهوری اسلامی ایران در جهان داشته باشد.

گفتنی است در پایان هر یک از بندهای بیانیه تجمع‌کنندگان با بیان شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از این بیانیه اعلام می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیانیه ، تجمع ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار