نماینده کرمان و براور گفت: سلامت مردم کرمان و هم چنین افرادی که در نزدیکی شرکت کرمانیت زندگی می‌کنند با خطر جدی روبه رو شده زیرا پسماندهای آب بست که به هزاران تن می‌رسد و باید دفع و امحا می‌شده هنوز نشده است و این تهدیدی جدی برای سلامتی مردم است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان در صحن علنی مجلس یکشنبه 2 آذر در تذکر شفاهی خود با تبریک آغاز هفته بسیج خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان علی‌رغم این که تاکنون 90 درصد پیشرفته است انتظار داشتیم بودجه‌ای به آن اختصاص یابد که ظاهرا کم لطفی شده و امیدواریم اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه تخصیص یابد.
 
وی خطاب به وزیر کار در تذکری جدی اظهار داشت: سلامت مردم کرمان و هم چنین افرادی که در نزدیکی شرکت کرمانیت زندگی می‌کنند با خطر جدی روبه رو شده زیرا پسماندهای آب بست که به هزاران تن می‌رسد و باید دفع و امحا می‌شده هنوز نشده است و این تهدیدی جدی برای سلامتی مردم است.  
 
زاهدی در ادامه افزود: از محیط زیست می‌خواهم نسبت به وظیفه خود در رسیدگی به این امر کوشا باشد زیرا متاسفانه در این امر کم کاری کرده و این امر مهم را پیگیری نکرده است.
 
نماینده کرمان خطاب به وزیر اقتصاد و مسئول نظارت راهبردی گفت: متاسفانه مالیاتی که به استان کرمان در سال‌های گذشته اختصاص یافته بالاترین نرخ رشد را در کشور و تهران داشته و این فشار جدی را به مردم این استان وارد کرده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اعتقاد به اقتصاد بدون نفت و گرفتن مالیات داریم اما مالیات باید براساس عدالت باشد و هم چنین می‌خواهیم که آزمون اقتصادی استانداری‌ها را به صورت جدی دنبال کنند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نماینده ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار