مددی خبر داد:

برگزاری دوره های آموزشی گیاهان معطر در فضای سبز خانگی در غرب تهران

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از برگزاری دومین دوره کلاس های علمی و عملی، روش نگهداری و تکثیر انواع گونه های گیاهی در مرکز گل و گیاه در منطقه خبر داد.

رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خ خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: با توجه به ضرورت ایجاد هسته فضای سبز در منازل به منظور ارتقای فرهنگ توسعه و حفظ فضای سبز و سهیم کردن مردم در امور نگهداری فضای سبز دوره های آموزش علمی و عملی کاشت و نگهداری گونه های  گیاهی آپارتمان برگزار می شود.
 
مددی در ادامه افزود: براساس دومین دوره آموزش پاییزه این مرکز شامل کلاس های گیاهان معطر در فضای سبز خانگی، معجون های گیاهی تکثیر گیاه رز، پرورش قارچ صدفی، گلهای پاییزی، گیاهان آپارتمانی، سبزی کار و صیفی کاری، هرس درخت و درختچه و غیره است.
 
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 5 اظهار داشت:در این راستا کلاس های فوق دیده به صورت عملی و رایگان بوده و در انتهای هر دوره تورهای  علمی و تفریحی برگزار می شود.
 
مددی تاکید کرد: کلاس های آموزشی در مرکز گل و گیاه نور واقع در  خیابان آیت ا... کاشانی، خیابان الهی، گلهای دوم، ک.چه یاسمن برگزار می شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44009237 تماس بگیرند.
 
معاون امور شهری شهرداری منطقه 5 خاطر نشان کرد: گفتنی است با توجه به استقبال شهروندان از دوره های آموزشی سومین مرکز آموزش گیل و گیاه در سرای محله ارم به بهره برداری رسید.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دوره ، اموزشی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار