توضیحات سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد در مورد اکران نشدن فیلم "پوسته" در مشهد

"حسین نوش آبادی"، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شرایط اکران فیلمسازان به مسئولان فیلم "پوسته" گفت.

"حسین نوش آبادی" سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم "پوسته" مجوز‌های قانونی را برای اکران در تهران و مشهد داشته است و علت اکران نشدن آن را در مشهد پیگیری می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: این فیلم 6 سال پیش تولید شده و تا به حال با مشکلات مختلفی برای اکران مواجه شد است، اما در حال حاضر این فیلم مجوز قانونی را برای اکران کسب کرده است.
 
نوش آبادی تصریح کرد: "مصطفی آل احمد" نهایت همکاری را با اعمال اصلاحات و تغییرات داشته است و پس از این اصلاحات دیگر مشکلی وجود ندارد.
 
وی در خصوص افتتاح سینما "هویزه" از اکران این فیلم گفت: شاید این سینما امکانات و شرایط اکران این فیلم را نداشته و یا احتمال اعمال نظر روی این سینما مانع اکران فیلم شده است، اما به هر حال دلیل نا معلومی دارد که با پیگیری‌های وزارت ارشاد تا کنون پاسخی دریافت نشده است، اما همچنان پیگیری‌ها ادامه دارد.
 
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: این فیلم قرارداد قانونی با سینما‌هایی که باید این فیلم را اکران می‌کردند، داشته است و طبق این قرارداد و ثبت این فیلم در جدول اکران این سینما موظف به اکران فیلم است.
 
وی تصریح کرد: اینگونه اقدامات باعث بی اعتمادی سینماگران می‌شود، زیان مالی این فیلم در صورتیکه باید اکران می‌شده و نشده باید جبران شود و دلیل این کار باید حتما عنوان شود.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار