به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران او گفت: همیشه از رانندگی در این پیست لذت بردم. این پیست ترکیبی از پیست ها دیگر است. اولین سکتور تا پیچ پنجم سرعت بسیار بالایی دارد و بعد از یک ترمزگیری سنگین دور می زنید. در سکتور سوم شما نیاز به نیروی رو به پایین زیاد و چسبندگی بسیار بالایی دارید. در این قسمت از پیست، اشتباه کردن خیلی راحت است.
وی افزود:یاس مارینا یکی از پیست های طولانی در تقویم رقابت های فصل است. برای سبقت گیری هم دو منطقه خوب و البته DRS دارید. به طور کلی یاس مارینا از جمله پیست های ایمن در مسابقات است. به همین دلیل ریسک کردن در این پیست خیلی راحت است.
دلاروسا ادامه داد:من فکر می کنم مسیری که ابتدای ورودی پیت است را باید خیلی مراقب باشید. اشتباه کردن در این منطقه آسان است و ممکن است مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند.
«مهمترین نکته این است که وقتی اتومبیل را تنظیم می کنید به این نکته توجه داشته باشید که دمای آسفالت به صورت پلکانی پایین می آید. در تمرین ها و زمانگیری دمای آسفالت بیشتر است و همین هم باعث می شود برای روز مسابقه پیدا کردن یک تنظیم آیرودینامیکی خوب کار مشکلی باشد.»