هزینه های سنگین حاملهای انرژی بار سنگینی بر روی دوش آسایشگاه خیریه کهریزک بوده و مسئولان این مرکز را دچار مشکلات عدیده ای کرده است .

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هیات مدیره آسایشگاه کهریزک در نشستی مشترک مشکلات و موانع پیش روی این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

 در ابتداي اين نشست محمدرضا صوفي نژاد با اشاره به تاريخچه تأسيس آسايشگاه و چگونگي انجام انواع خدمات بهداشتي، درماني و اقامتي در اين مجموعه گفت : در حال حاضر1750 مددجوي معلول ، سالمند و بيماران مبتلا به ام اس در اين مکان زندگي مي كنند كه شاخص پذيرش همگي آنان فقر و نيازمالی  است .

وي تصریح کرد: متوسط هزينه نگهداري ازهر مددجو به صورت ماهانه 1.600.000 تومان بوده كه تنها 18% از كل هزينه هاي اين مجموعه توسط دولت و مابقی 82% آن تماماً توسط كمكهاي مردمي تأمين مي گردد .

مدير آسايشگاه با اشاره به وضعيت قبض هاي آب و برق و گاز آسايشگاه اظهار داشت :  از زمان قطع يارانه هاي آب بها ، برق و گاز و عدم توانايي مجموعه در پرداخت اين هزينه هاي سنگين ، اين موضوع تبديل به معضلي بزرگ گرديده است .

وي همچنين با اظهار اميدواري از تسريع در ساخت جاده كمربندي افزود : جاده كمربندي راه اتصالي اهالي اين منطقه به خيابان اصلي است كه ، اميد است با مساعدتهاي همه جانبه اين مهم كه از ضروريات حفظ جان معلولين و سالمندان در برابر حوادث جاده اي است به زودي به انجام برسد .

 صوفي نژاد همچنين از فرماندار شهرستان ري درخواست نمود تا در به سرانجام رسيدن عمليات ساخت 50 واحد مسكوني ويژه پرسنل محروم آسايشگاه ، اين مركز را ياري نمايد .

در ادامه اين نشست مهندس جمالي پور فرماندار شهرستان ري خدمات آسايشگاه كهريزك به معلولين و سالمندان را ستودني خواند وبیان کرد:  با اين حجم و گستردگي و نيز كيفيتي كه امروز در اين مجموعه شاهد هستيم ، بخوبي مي دانيم كه بهترين خدمات ممكن به معلولين و سالمندان بستري در حال انجام است .

وي كهريزك را شاخص خدمت رساني به نيازمندان خواند و گفت :  همين نحوه خدمت رساني است كه باعث شده كهريزك در همه جا به عنوان الگويي ستودني شناخته شده باشد .

وي همچنين يادآور شد :  اين گونه مراكز كه دست دولت را در خدمت به معلولين و سالمندان مي گيرند،  باعث مي شوند بار عمده اي از دوش دولت برداشته شود .

جمالي پور فرماندار شهرستان تأكيد كرد :   آماده هستيم با همه امكانات موجود در رفع مشكلات و موانع اجرائي اين مجموعه همكاري نموده تا راه براي خدمت رساني هرچه بهتر هموار گردد .   
 
 انتهای پیام/

برچسب ها: هزینه ، حامل ، کهریزک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار