کارشناس وزنه‌برداری در خصوص عملکرد بهداد سلیمی گفت: سلیمی در وزنه‌برداری آخر می‌توانست قهرمان شود اما برخی موضوعات اجازه نداد وی این عنوان را به دست آورد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سلیمی تمام تلاش خود را کرد او حتی در وزنه‌های آخر می‌توانست قهرمانی را به نام خود ثبت کند اما گاهی اوقات عواطف و مسائل شخصی وزنه‌برداری در وزنه‌ زدن دخیل است.

وی  ادامه داد: سلیمی سال گذشته در رقابتها شرکت نکرد و این دور بودن از مسابقه شرایط را برای او سخت کرد  . با توجه به مصدومیت عده‌ای از ورزشکاران و کنار رفتن آنها او باید در رقابتهای شرکت می‌کرد تا بتواند سهمیه المپیک را کسب کند ولی طبیعی بود با توجه به حضورش در مسابقات آسیایی و حضورش در لیگ شرایط برایش سخت شد ولی من مطمئن هستم وی تمام تلاش خود را کرد و خود را برای حضور در المپیک ریو آماده می‌کند تا بتواند با قدرت بدنی  وزنه را بالای سر ببرد.

توکلی در مورد اینکه آیا در نتایجی که ورزشکاران به دست آورند فدراسیون و مسئولین هم مقصر هستند یا نه تصریح کرد: فدراسیون در این مورد نمی‌توانست کاری انجام دهد به طور حتم فدراسیون تمام تلاش خود را برای ورزشکاران انجام داده البته گفتنی است کاستی‌های هم وجود دارد ولی نمی‌توان شخص خاصی را مقصر دانست بلکه مجموعه زیر سوال است. در زمینه‌های خاصی کاستی و نقص وجود دارد که مسئولان باید به فکر برطرف کردن آن مشکل باشند فدراسیون باید بیشتر مواظب ورزشکاران خود باشد تا بتواند رضایت آنها را به دست آورد.

کارشناس وزنه‌برداری در خصوص سقوط 4 پله‌ای کشورمان از رتبه سوم به هفتم اذعان داشت: بحث سقوط پله‌ای در اینجا مطرح نیست ما باید ببینیم با کدام تیمها وارد مسابقه شدیم . بهرامیان، رضاییان تازه به تیم وزنه‌برداری کشورمان تزریق شده‌اند و 30 درصد وزنه‌بردارانی مثل براری، نصیرشلال از تیم جدا شدند ما باید شرایط را با افراد فعلی تیم بسنجیم و باید مقطعی که تیم ما در آن قرار دارد را ببینیم غیر از سلیمی و رستمی کسی انتظار مدال از ورزشکاری را نداشت .

توکلی در مورد اینکه فدراسیون تصمیم گرفته ملی‌پوشان در هفته سوم لیگ حضور نداشته باشند خاطر نشان کرد: ما باید به لیگ احترام بگذاریم و تنور تیم را داغ نگه داریم . ما باید هم منافع تیم ملی را حفظ کنیم و هم کسانی که لیگ را برگزار می‌کنند و باید در این خصوص تصمیم بهتر را بگیریم. وزنه‌بردار باید شرایط تمرینی و آمادگی خود را حفظ کند و از صحنه دور نباشد تا بتواند مسابقات جهانی  را با ریکاوری خوبی برگزار کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم وزنه‌برداران ما در مسابقات آتی بتوانند از حیثیت و نام وزنه‌برداری کشور دفاع کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، قهرمانی ، بهداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار