توهم آمریکا درباره ایران ؛

کنگره : در صورت شکست مذاکرات ، تهران به ما حمله سایبری خواهد کرد

کنگره آمریکا مدعی شد در صورت شکست مذاکرات هسته ای وین تهران حملات سایبری را علیه آمریکا اجرا خواهد کرد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری  هیل ؛ این پایگاه خبری به نقل از مایک راجرز ، رییس کمیته اطلاعات کنگره نوشت : تهران در صورت عدم توافق هسته ای در وین به واشنگتن حمله سایبری خواهد کرد . 

در این گزارش بااشاره به روند مذاکرات هسته ای میان ایران و 5+1 ادعا شده است : هراس ها از اقدام تهران به منظور حملات سایبری علیه شرکت های آمریکایی به شدت افزایش یافته است چرا که در صورت عدم دستیابی مذاکره کنندگان به توافق جامع در روز دوشنبه 24 نوامبر این امکان وجود دارد که آمریکا از سوی ایران مورد حمله سایبری قرار بگیرد . 

پیشتر سابقه چنین اقدامی در شرایط مشابه از سوی ایران وجود نداشته اما برخی ناظران معتقدند ممکن است عدم توافق منجر به اجرای اقدامی تهاجمی از سوی ایران شود .

راجرز در بخش دیگری از اظهارات متوهمانه خود مدعی شد : تهران به محض اینکه بداند که هرگونه حمله سایبری علیه آمریکا به نفع آن است ، برای اجرای آن شروع بکار خواهد کرد . 

گفتنی است در انتهای گزارش مضحکانه رییس کمیته اطلاعات کنگره ، شرکت های کلان مالی ،شرکت های نفتی و گازی و سیستم های تصفیه آب آمریکا از جمله نقاط هدف برای حمله سایبری پیش بینی شده است .


انتهای پیام /
برچسب ها: حمله ، ایران ، سایبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار