یاراحمدی :

لازمه قرآنی شدن رفتار دانش آموزان ، آشنایی آنان با قرآن است

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اگر دانش‌آموز با قرآن آشنا شود و زمینه انس با قرآن ایجاد گردد ، رفتار فردی و جمعی آنها قرآنی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، ولی یاراحمدی در گردهمایی سراسری روسای ادارات، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز در کرمان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرماید؛ «سربلندی ما در سایه توجهی است که به قرآن داشته‌ایم»، ایران بازیگر تمام صحنه‌های سیاسی مهم و استراتژیک جهانی است، زیرا به آیه‌های قرآنی توجه کرده‌ایم و مردم ما به آن عمل کرده‌اند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه توجه به آیات جهاد و شهادت، علت موفقیت رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بود، گفت: بزرگترین آسیب فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و تربیتی، میل به اداری شدن در این فعالیت‌هاست، چرا که کشور هم به سمت اداری شدن فعالیت‌ها گرایش دارد.

یاراحمدی خاطرنشان کرد: در مدرسه نمی‌توان با نگاه کارمندی، کار مجاهدانه و تربیت بچه‌ها را انجام داد و پروسه آموزش این‌طور پیش نمی‌رود، جدی‌ترین دوره تربیت جوانان در درست معلمان است، زیرا دانش‌آموزان تشنه و مشتاق هستند و ذهن آنها خالی است و آنچه یاد بگیرند در ذهن‌شان نهادینه می‌شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان داشت: اگر دانش‌آموز با قرآن آشنا شود و زمینه انس با قرآن ایجاد گردد ، رفتار فردی و جمعی و قرآنی می‌شود.

یاراحمدی گفت: دغدغه مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی اسلامی و قرآنی نشان‌دهنده این است، فعالیت‌های قرآنی کشوری در حوزه نخبه‌پروری خوب بوده اما به گفته ایشان در مردمی کردن فعالیت‌های قرآنی کوتاهی شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرآن ، دانش آموز ، رفتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار