یکی از مسئولین حزب دموکرات کردستان در استان نینوا، تاکید کرد، به دنبال حملات پی درپی به مواضع داعش و تحمیل خسارت‌های سنگین جانی و مالی به آن، نیروهای این گروه تروریستی، اهالی موصل را به اعطای خون خود به مجروحان داعشی مجبور می‌سازند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ یکی از مسئولین حزب دموکرات کردستان در استان نینوا، امروز تاکید کرد که در پی حملات پی درپی به مواضع داعش و تحمیل خسارت‌های سنگین جانی و مالی به آن، نیروهای این گروه تروریستی، اهالی موصل را به اعطای خون خود به مجروحان داعشی مجبور می‌سازند.

عصمت رجب در مصاحبه با "سومریه نیوز" گفت: عناصر داعش در موصل، از چند روز پیش، اهالی این شهر را وادار می‌سازند تا به بیمارستان‌ها بروند تا خون خود را به مجروحان داعشی اعطاء کنند که البته این اقدام، در پی حملات هوایی شدید به پایگاه های این گروه تروریستی صورت گرفته است.

رجب افزود: حملات هوایی خسارت‌های سنگینی به این گروه تروریستی تحمیل کرده است؛ داعش تا امروز از شهروندان موصلی درخواست می کرد تا خون خود را اعطا کنند، ولی امروز آنان را به این کار مجبور کرده است.

گفتنی است، نیروهای امنیتی و ائتلاف بین‌المللی، حملات متعددی را به مواضع گروه تروریستی داعش انجام می‌دهند که این امر تاکنون، منجر به کشته و زخمی شدن صدها تروریست داعشی شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار