مویس: بازیکنان سوسیه‌داد هنوز توانایی‌های خود را نشان نداده‌اند

مویس سرمربی جدید تیم رئال‌ سوسیه‌‌داد می‌گوید تیمشان توانایی‌های زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دوید مویس سرمربی جدید تیم رئال‌سوسیه داد‌ در اولین کنفرانس خبری پس از حضور در اسپانیا گفت: بازیکنان سوسیه‌داد توانایی‌های بالایی دارند.
 
وی در این خصوص گفت: در هفته‌ی اول از بودن در کنار این بازیکنان واقعا لذت بردم آنها واقعا با استعداد هستند و نشان دادند که به دنبال کسب اطلاعات هستند.
 
ما هفته‌ بسیار خوبی در کنار هم داشتیم البته نتیجه گرفتن‌ کمی زمان بر است اما می‌توانیم با کمک هم به پیروزی‌های زیادی دست یابیم.
 
مویس در ادامه افزود: تیم سوسیه‌داد در بازی مقابل اتلتیکو‌مادرید عملکرد فوق العاده‌ای داشت بازیکنان ما پس از آن بازی اعتماد به نفس بسیار خوبی کسب کردند و این به نفع‌ تیم است.
 
من فکر می‌کنم‌ بازیکنان سوسیه داد توانایی‌های خود را به طور کامل نشان نداده‌آند امیدوارم بتوانم به این بازیکنان کمک کنم تا پیشرفت کنند آنها بهتر از هر کسی می‌دانند برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنند.
 
 به وجود آوردن تغییرات زیاد عاقلانه نیست باید به تمام بازیکنان فرصت دهم تا بتوانند خود را نشان دهند من از شاگردانم انتظار عملکرد خوب دارم و برای رسیدن به هدفم فشار زیادی به آنها خواهم آورد.
 
 امیدوارم بتوانم آرامش خود را حفظ کنم و این را به تیم منتقل کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار