بیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزیر بهداشت نقطه قوت دولت یازدهم است

دبیر تحکیم وحدت با بیان اینکه وزیر بهداشت نقطه قوت دولت یازدهم است، گفت: دفتر تحکیم وحدت ضمن قدردانی از زحمات وزیر بهداشت درنظر دارد در آینده از قاضی‌زاده هاشمی برای تقدیر و تشکر دعوت به عمل آورد.

 "علی بیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه عملکرد وزیر بهداشت نقطه قوت دولت یازدهم است اظهار داشت: حتی منتقدان دولت هم نمی‌توانند زحمات قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت را انکار کنند.

وی بحث بودجه را در به ثمر نشستن این طرح امری تعیین کننده دانست و گفت: کارهای بزرگ نیازمند مدیریت قوی هستند، اما نباید از اهمیت بحث بودجه در این زمینه غافل شد و لذا باید برای ماندگاری طرح بودجه لازم را به آن اختصاص داد.

دبیر دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه مدیریت بودجه در بخش سلامت و درمان باید به درستی و با عدالت همراه باشد، اظهارداشت: موضوع دیگری که باید یک اقدام موثر در رابطه با آن انجام گیرد بحث بیمارستان ها است که با زندگی مردم عجین شده زمانی که بیماری به بیمارستان مراجعه می‌کند، حتما باید مبلغی واریز شود تا بیمار را بستری کنند که متاسفانه این یک معضل بزرگ در رابطه با بیمارستان و اورژانس است که نیازمند این است که در طرح سلامت مطرح شود.

بیانی در پایان با اشاره به تفاوت فاحش تجهیزات بیمارستانی، خاطر نشان کرد:‌ بین بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تفاوت زیادی وجود دارد که نیاز است در طرح سلامت لحاظ شود. البته تلاش وزیر بهداشت قابل تقدیر است ما نیز روز پزشک از طرف دفتر تحکیم وحدت از تلاش مثبت وی تقدیر و تشکر کردیم یکی از برنامه‌های ما در آینده این خواهد بود که از وزیر بهداشت دعوت، تقدیر و تشکر نماییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار