محمدی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحول در نظام سلامت با مدیریت جهادی قاضی‌زاده هاشمی ممکن شد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهرکرد گفت: تحول در نظام سلامت رابطه مستقیمی با مدیریت جهادی آقای قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت دارد.

"رضا محمدی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با روی کارآمدن دولت یازدهم حوزه وزارت بهداشت نسبت به سایر حوزه‌ها پیشرفت‌های اساسی و چشم‌گیری داشته است، اظهارداشت: اجرای طرح نظام سلامت به ویژه در شهرستان‌ها موجب روشن شدن نور امید در دل مردم و اقشار محروم جامعه شد که به واسطه فقر مالی از دارو و درمان فراری بودند.  
 
وی گفت: وقتی فرد متوجه می‌شود از کل هزینه درمان تنها 10 درصد به عهده وی و بقیه را دولت  عهده‌دار می‌شود از طرفی با خیال راحت‌تر به بیمارستان مراجعه می‌کند و از طرفی به اجرای عدالت در نظام اسلامی امیدوار می‌شود.  
 
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان خاطر نشان کرد: تحول در نظام سلامت رابطه مستقیمی با مدیریت جهادی آقای قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت دارد و من در همین‌جا لازم می‌دانم به عنوان یک دانشجو در حوزه علوم پزشکی که از نزدیک با مشکلات مردم در این حوزه آشنا هستم از اجرای موفق این طرح و شخص وزیر بهداشت تشکر و قدردانی کنم. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: طرح ، نظام ، سلامت ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار