رییس اداره‌ی بافت‌های فرسوده شهری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: سند ملی راهبردی احیا، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری به بازآفرینی پایدار محلات و محدوده‌های هدف پرداخته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، عباس طوفان در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل بهزیستی و معاونان آن برگزار شد، گفت: رمز دستیابی به اهداف سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در همکاری و هماهنگی دستگاههای ذیربط است.  
 
وی در این نشست به بافتهای فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی در استان و معضلات این مناطق و تاثیر این مناطق بر روی سایر نقاط شهری اشاره کرد و گفت: تجدید نظر در سند قبلی به توضیح سند بازآفرینی پایدار محلات و محدوده‌های هدف پرداخته و از توجه ویژه مسئولان کشوری به ساماندهی محدوده‌های نابسامان شهری صحبت کرده است.  
 
طوفان با بیان اینکه مطالعات مشاور در اختیار اداره کل بهزیستی قرار خواهدگرفت، از بهزیستی خواست تنها به پروژه‌های مشاور اکتفا نکند و چنانچه پروژه‌ای در محلات هدف مد نظر دارد ارائه نماید تا در ستاد مطرح شود.  
 
وی همچنین در زمینه پیگیری اعتبارات ملی جهت اجرای پروژه‌ها قول مساعد داد.  
 
در ادامه مدیر کل بهزیستی استان خواستار پیگیری موضوع در سالهای آتی شد و از اداره کل راه و شهرسازی به عنوان دبیر ستاد خواست همچنان نقش خود به عنوان رابط دستگاههای اجرایی را ادامه دهد.  
 
وی همچنین خواستار انعقاد تفاهم نامه چند جانبه میان دستگاههای مختلف در امر توانمند سازی شد و قول مساعد در خصوص ارائه خدمات بهزیستی در محلات هدف را داد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دستیابی ، اهداف ، سند ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار