مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای تملک اراضی مسیر کمربندی شهر دورود ۵ میلیارد تومان از محل ماده ۱۸۰ اختصاص یافته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان، ملکی گفت: بر اساس توافق به عمل آمده با وزارت راه و شهرسازی، تملک اراضی واقع در مسیر کمربندی از طریق استان و عملیات اجرائی این پروژه از سوی وزارت خانه صورت می‌گیرد. 
 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: طول مسیر کمربندی دورود ۱۲ کیلومتر است و ۷ روستا در این مسیر قرار دارد که ۳۰۵ نفر مالک زمینهای این مسیر هستند که با ۳۶ مالک توافق و باید با ۲۶۹ نفر دیگر توافق انجام شود. 
 
ملکی گفت: برای احداث زورخانه شهر دورود که در زمینی با وسعت ۷۰۰ متر مربع احداث می‌شود ۴۵۰ میلیون تومان اختصاص یافته است که از این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان ملی و ۵۰ میلیون تومان استانی است و این پروژه ظرف یک سال آینده ساخته و تحویل می‌شود. 
 
وی عنوان کرد: در شهرستان دورود ۴ زیر گذر در حال احداث است که در حال حاضر زیر گذر «حشمت آباد» ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیر گذر «ترشاب» به اتمام رسیده است و اقدامات ساخت سازه‌های بتنی زیر گذر «زرگران» نیز به اتمام رسیده است و از هفته آینده با و تغییر مسیر و ایجاد راه انحرافی اقدامات اجرائی آن نیز شروع می‌شود. /
 
انتهای پیام


برچسب ها: بودجه ، احداث ، پروژه ، کمربندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار