سرهنگ عابدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

تمهیدات شهرآورد 79 / استقرار نیروهای پلیس در معابر بزرگراهی غرب پایتخت

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح تمهیدات دربی سرخابی‌های تهران پرداخت.

سرهنگ عابدی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به برگزاری دربی 79 تهران که ما بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس فردا برگزار می‌شود پیش‌بینی ترافیک و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده از فردا صبح نیروی پلیس در اطراف معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌های منتهی به استادیوم آزادی استقرار می‌یابند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده به اندازه نیاز نیروها مستقر خواهند شد و تا پایان مسابقه فوتبال و خروج کامل تماشاگران و تخلیه و روان‌سازی معابر نیروهای پلیس در جهت تسهیل سازی ترافیک حضور دارند.

سرهنگ عابدی بیان کرد: از تماشاگران درخواست می‌کنیم از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورت ضرورت با وسیله نقلیه شخصی به استادیوم بروند و در محل هایی که توقف ممنوع است خودرو را پارک نکنند.

وی اذعان کرد: محدودیت ترافیکی نخواهیم داشت و پارکینگ‌ها ظرفیت لازم برای پارک خودرو‌ها را داشته و در صورت پر بودن پارکینگ در برخی از خیابان‌ها و معابر اطراف ورزشگاه مقطعی محدودیت اعمال می‌کنیم.

سرهنگ عابدی خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری شهرآورد پایتخت در سازمان لیگ در جهت پیش بینی تمهیدات لازم جلسه‌ای تشکیل شد و وظایف دستگاه  از جمله اورژانس، آتش نشانی ، اتوبوسرانی، پلیس و . . . مشخص شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار